Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ik moet sws tot mei 2015 blijven
Toothless
Wereldberoemd



Op VP. Anders is het zonde van mijn manager. :p
Toothless
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Wereldberoemd



is dat zo moeilijk dan
Toothless
Wereldberoemd



is dat zo moeilijk dan

Nee :p
Anoniem
YouTube-ster



Ik kan nu al weg
Toothless
Wereldberoemd



Ik kan nu al weg

Maar niet doen!! ;)
PierceTheVeil
Internationale ster



Ik moet tot 2021 wachten XD
Taaraa
Internationale ster



ik tot 26 december. nog precies een half jaar (heb vanochtend gekocht_)
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ook haha ;P
Toothless
Wereldberoemd



Ik moet tot 2021 wachten XD

Hóe krijg het voor elkaar manager te hebben tot 2021 terwijl je nog youtube ster bent? Seriously, dat vind ik knap :p
PierceTheVeil
Internationale ster



Ik moet tot 2021 wachten XD

Hóe krijg het voor elkaar manager te hebben tot 2021 terwijl je nog youtube ster bent? Seriously, dat vind ik knap <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Ik was een lange tijd weg van vp en is mijn level omlaag gegaan XD. Ik was eerst

Internationale ster

.
Anna
YouTube-ster



Ik tot 8-7-14

xd
Toothless
Wereldberoemd



Ik moet tot 2021 wachten XD

Hóe krijg het voor elkaar manager te hebben tot 2021 terwijl je nog youtube ster bent? Seriously, dat vind ik knap <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Ik was een lange tijd weg van vp en is mijn level omlaag gegaan XD. Ik was eerst

Internationale ster

.

oh, oké. ;) Maar hoe dan, hoe heb je het voor elkaar te krijgen zoveel credits te hebben voor zolang manager? Kun je daar trouwens een screen van maken? Lijkt me grappig om te zien :p
PierceTheVeil
Internationale ster



Hóe krijg het voor elkaar manager te hebben tot 2021 terwijl je nog youtube ster bent? Seriously, dat vind ik knap <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Ik was een lange tijd weg van vp en is mijn level omlaag gegaan XD. Ik was eerst

Internationale ster

.

oh, oké. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'> Maar hoe dan, hoe heb je het voor elkaar te krijgen zoveel credits te hebben voor zolang manager? Kun je daar trouwens een screen van maken? Lijkt me grappig om te zien <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

XD Ik kocht toen echt veel cr, waar ik manager van kocht. Van hoelang ik het nog heb?
Toothless
Wereldberoemd



Ik was een lange tijd weg van vp en is mijn level omlaag gegaan XD. Ik was eerst

Internationale ster

.

oh, oké. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'> Maar hoe dan, hoe heb je het voor elkaar te krijgen zoveel credits te hebben voor zolang manager? Kun je daar trouwens een screen van maken? Lijkt me grappig om te zien <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

XD Ik kocht toen echt veel cr, waar ik manager van kocht. Van hoelang ik het nog heb?

Jup, daarvan. Ik vind dat vet grappig om te zien :p
heb je nu ook nog veel credits?
PierceTheVeil
Internationale ster



oh, oké. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'> Maar hoe dan, hoe heb je het voor elkaar te krijgen zoveel credits te hebben voor zolang manager? Kun je daar trouwens een screen van maken? Lijkt me grappig om te zien <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

XD Ik kocht toen echt veel cr, waar ik manager van kocht. Van hoelang ik het nog heb?

Jup, daarvan. Ik vind dat vet grappig om te zien <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>
heb je nu ook nog veel credits?

hahah okay XD
Nee jammer genoeg niet XD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste