Melaniex schreef:
Ja ik stop ik vind het een beetke saai worden al een tijdje maar toen bleef ik doot gaan voor de blog maar dat vinf ik ook niet meer leuk ik heb net de verborgen blogs live gezet en ik laat dit account ook wel bestaan maar ik kom er misschien nog een keer op maar niet zo vaak ik heb 2 cr en 1.287 pd dat geef ik weg meer nietdud mail als je dat wil
Ja ik stop ik vind het een beetke saai worden al een tijdje maar toen bleef ik doot gaan voor de blog maar dat vinf ik ook niet meer leuk ik heb net de verborgen blogs live gezet en ik laat dit account ook wel bestaan maar ik kom er misschien nog een keer op maar niet zo vaak ik heb 2 cr en 1.287 pd dat geef ik weg meer nietdud mail als je dat wil


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


11
ik ben nu voor de eerste keer weer terug na een jaar ofzo
ik ben nu voor de eerste keer weer terug na een jaar ofzo