Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
ik stop!!!
Anoniem
YouTube-ster



Ja ik stop ik vind het een beetke saai worden al een tijdje maar toen bleef ik doot gaan voor de blog maar dat vinf ik ook niet meer leuk ik heb net de verborgen blogs live gezet en ik laat dit account ook wel bestaan maar ik kom er misschien nog een keer op maar niet zo vaak ik heb 2 cr en 1.287 pd dat geef ik weg meer nietdud mail als je dat wil
jokeocool
Playback-ster



neem anders een pauze , dat heb ik ook gedaan :) ik ben nu voor de eerste keer weer terug na een jaar ofzo :) dan ben je toch niet alles wijt he xx

Anoniem
YouTube-ster



neem anders een pauze , dat heb ik ook gedaan <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> ik ben nu voor de eerste keer weer terug na een jaar ofzo <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> dan ben je toch niet alles wijt he xx


Ja dat kan maar ik weet het niet ik zal kijken of ik ooit nog terug kom
jokeocool
Playback-ster



neem anders een pauze , dat heb ik ook gedaan <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> ik ben nu voor de eerste keer weer terug na een jaar ofzo <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> dan ben je toch niet alles wijt he xx


Ja dat kan maar ik weet het niet ik zal kijken of ik ooit nog terug kom

toen ik mijn pauze nam wist ik ook niet of ik nog wel zou terugkomen maar kijk hier ben ik :)

BallonInDeLucht
Straatmuzikant



neem anders een pauze , dat heb ik ook gedaan <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> ik ben nu voor de eerste keer weer terug na een jaar ofzo <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'> dan ben je toch niet alles wijt he xx


Ja dat kan maar ik weet het niet ik zal kijken of ik ooit nog terug kom

Jammer als je gaat!
Maar als je het niet meer leuk vind moet je niet tegen je zin in hier blijven natuurlijk!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld