Fem schreef:
Ik heb er echt mijn best op gedaan, en met tranen in mijn ogen gemaakt/getypt. Zouden jullie het willen bekijken?
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=RedFeather#blog
Het is erg kort + Geen tekstvakjes. Enkel een layout met glitters en korte zinnetjes. Ongeveer 5 sec en je bent klaar.
Ik heb er echt mijn best op gedaan, en met tranen in mijn ogen gemaakt/getypt. Zouden jullie het willen bekijken?
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=RedFeather#blog
Het is erg kort + Geen tekstvakjes. Enkel een layout met glitters en korte zinnetjes. Ongeveer 5 sec en je bent klaar.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18
