Toothless schreef:
Ja ja, ik ben begonnen met bloggen. Iets wat ik al heel lang wilde doen, omdat ik veel van schrijven hou, maar ik kon maar geen lay-outs maken. Nu, na wat oefening, is het me dan toch eindelijk gelukt om een lay-out in elkaar te zetten! Alleen de maat klopt niet helemaal, maar ach, het is mijn eerste lay-out.
Als iemand trouwens de goede maten weet, graag even zeggen, dan probeer ik hem nog aan te passen.
Eigenlijk ben ik best wel trots op mijn eerste lay-out, ook al is hij nogal basic. Reacties zijn welkom, kritiek ook, maar hou er please wel rekening mee dat het mijn eerste keer is.
Ja ja, ik ben begonnen met bloggen. Iets wat ik al heel lang wilde doen, omdat ik veel van schrijven hou, maar ik kon maar geen lay-outs maken. Nu, na wat oefening, is het me dan toch eindelijk gelukt om een lay-out in elkaar te zetten! Alleen de maat klopt niet helemaal, maar ach, het is mijn eerste lay-out.
Als iemand trouwens de goede maten weet, graag even zeggen, dan probeer ik hem nog aan te passen.
Eigenlijk ben ik best wel trots op mijn eerste lay-out, ook al is hij nogal basic. Reacties zijn welkom, kritiek ook, maar hou er please wel rekening mee dat het mijn eerste keer is.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
