Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
AANKONDIGING S.A.P.!
Toothless
Wereldberoemd





De stay awake party wordt georagniseerd door mij, Anouk aka Tooth. Natuurlijk heb ik hierbij wel hulp nodig. Dus ik ga opzoek naar één of twee CT-Leden en Designers die mij willen helpen bij het organiseren van deze geweldige nacht op VP!

Mensen die willen ontwerpen: (er wordt helaas maar één outfit gebruikt)
- Rainbowmiracle
- Mew

Mensen die competities willen organiseren:
- Four
Anoniem
Wereldberoemd



Je weet dat er dan zo'n 3 mensen online zullen zijn? .-.
Daddy
Internationale ster



ja doei dan ben ik al in me 7de droom XDD
Toothless
Wereldberoemd



Je weet dat er dan zo'n 3 mensen online zullen zijn? .-.

Daarom kondig ik het van te voren aan, zodat mensen het weten en wakker kunnen blijven. ;) Ik heb dit idee al een paar maanden, maar ga het bewust in de zomervakantie organiseren. ;)
Ik wil er echt mijn best voor gaan doen er iets van te maken. Ik probeer wat designers te benaderen met de vraag of zij een leuke nacht outfit willen ontwerpen, en ik wil één of 2 CT leden die er bij kunnen zijn vragen of die competities willen organiseren. Ik heb dit idee al zó lang in mijn hoofd, dat ik het in de zomervakantie echt heel graag tot werking wil brengen!
Fem
Popster



Je weet dat er dan zo'n 3 mensen online zullen zijn? .-.

Waaronder ik omfg :d
Toothless
Wereldberoemd



Je weet dat er dan zo'n 3 mensen online zullen zijn? .-.

Waaronder ik omfg <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Lijkt het je leuk? :$ Ik ga er echt mijn best voor doen om te zorgen dat het geen flop wordt! ik ben al een designer aan het benaderen die graag een nachtoutfit zou willen ontwerpen, en ik wil een CT'er vragen leuke competities te maken. :$
Toothless
Wereldberoemd



Mensen zullen hier voor niet wakker blijven.

Dat weet ik niet. Ik denk dat als ze zien dat het serieus goed georganiseerd wordt, ze het misschien wel doen. En het is in de zomervakantie hè!
Sugarcoat
Straatmuzikant



Ik blijf sowieso tot de late uurtjes online :), ik denk wel dat mensen er wakker voor blijven als je van te voren bijvoorbeeld kleine dingetjes over de competities laat horen. Leuk idee, want ik voel me na één uur 's nachts toch wel een beetje eenzaam.
Fem
Popster



Mensen zullen hier voor niet wakker blijven.

Ik wel!
Fem
Popster



Je weet dat er dan zo'n 3 mensen online zullen zijn? .-.

Waaronder ik omfg <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

Lijkt het je leuk? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> Ik ga er echt mijn best voor doen om te zorgen dat het geen flop wordt! ik ben al een designer aan het benaderen die graag een nachtoutfit zou willen ontwerpen, en ik wil een CT'er vragen leuke competities te maken. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Ik wil echt graag meedoen! Hopen dat ik dan niet in Frankrijk zit xd
Toothless
Wereldberoemd



Ik blijf sowieso tot de late uurtjes online <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>, ik denk wel dat mensen er wakker voor blijven als je van te voren bijvoorbeeld kleine dingetjes over de competities laat horen. Leuk idee, want ik voel me na één uur 's nachts toch wel een beetje eenzaam.

Ja, zo dacht ik er ook over. Daarom kondig ik het nu ook al vast aan, en ik ben al met designers in overleg.
Toothless
Wereldberoemd



Zo laat pas T-T kan het dan niet iets eerder beginnen? xd

Wie weet vervroeg ik het wel een uurtje, als meer mensen het vragen. ;)
Sugarcoat
Straatmuzikant



Mensen zullen hier voor niet wakker blijven.

Er zitten echt wel een paar nachtbrakers op VP.
11 uur moet toch wel lukken?
Mew
Straatmuzikant



Ik wil ook wel iets van een nachtoutfit ontwerpen :d
Ik vrees alleen dat ik niet online kan zijn omdat mijn ouders nogal streng qua bedtijden zijn en ik niet met mijn eigen laptop op internet kan.
Toothless
Wereldberoemd



Ik zou rond 22:00 beginnen dan.

Daar dacht ik ook aan, maar dan zullen degenen die toch gaan slapen, wel een aantal dingen missen. Is ook wel logisch, want anders is het idee van een nachtparty weg.
Anoniem
YouTube-ster



Ik wil wel opblijven, maar het hangt af van welke dag het is, want ik ga binnenkort op vakantie hahah. Ik ben soms nog wel online om 3u maar dan is het hier zo saai dat ik gewoon afsluit xd
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste