Toothless schreef:
Mijn zelfgemaakte gedicht, waarmee ik me heb aangemeld, staat in mijn blog.
Inclusief lay-out, net gemaakt!
Zou iemand willen kijken en beoordelen?
Mijn zelfgemaakte gedicht, waarmee ik me heb aangemeld, staat in mijn blog.
Inclusief lay-out, net gemaakt!

Zou iemand willen kijken en beoordelen?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20