Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Hoeveelste ongeveer is er weer een
Daddy
Internationale ster



outfit bij 6euro??
HeartSpirit
Popster



iets na de 20ste volgens mij
xfortune
Straatmuzikant



iets na de 20ste volgens mij

Dat duurt nog wel even haha
Account verwijderd




No idea.
Toothless
Wereldberoemd



Elke maand rond de 20ste. ;)
Maar misschien komt er één deze dagen nog een los item bij 2 euro, net als vorige maand met dat kapsel.
Anoniem
Minister of Pop



Elke maand rond de 20ste. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>
Maar misschien komt er één deze dagen nog een los item bij 2 euro, net als vorige maand met dat kapsel.

Ik hoop dat de cr actie 19 juli start. Dit keer. Op mijn verjaardag zou tof zijn
Sophrosyne
Straatmuzikant



Elke maand rond de 20ste. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>
Maar misschien komt er één deze dagen nog een los item bij 2 euro, net als vorige maand met dat kapsel.

Oeh omg dan ga ik kopen!
Toothless
Wereldberoemd



Elke maand rond de 20ste. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>
Maar misschien komt er één deze dagen nog een los item bij 2 euro, net als vorige maand met dat kapsel.

Oeh omg dan ga ik kopen!

Ik heb de blonde vlecht voorgesteld, waarvan de paarse functie item was. Ik hoop dat Lianne die bij 2 euro gaat doen :)
Anoniem
Minister of Pop



Elke maand rond de 20ste. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>
Maar misschien komt er één deze dagen nog een los item bij 2 euro, net als vorige maand met dat kapsel.

Ik hoop dat de cr actie 19 juli start. Dit keer. Op mijn verjaardag zou tof zijn

Sophrosyne
Straatmuzikant



Elke maand rond de 20ste. <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'>'>'>
Maar misschien komt er één deze dagen nog een los item bij 2 euro, net als vorige maand met dat kapsel.

Oeh omg dan ga ik kopen!

Ik heb de blonde vlecht voorgesteld, waarvan de paarse functie item was. Ik hoop dat Lianne die bij 2 euro gaat doen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

dat zou minder leuk zijn, een geheel ander item is veel leuker. ;c
Toothless
Wereldberoemd



Oeh omg dan ga ik kopen!

Ik heb de blonde vlecht voorgesteld, waarvan de paarse functie item was. Ik hoop dat Lianne die bij 2 euro gaat doen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

dat zou minder leuk zijn, een geheel ander item is veel leuker. ;c

Nee, vind ik niet. Ik ben verliefd op die vlecht en heel veel mensen vonden dat functie item toen leuk , dus ik denk dat als ze die doet, er veel gekocht wordt :)
Anoniem
Minister of Pop



Hh
Sophrosyne
Straatmuzikant



Ik heb de blonde vlecht voorgesteld, waarvan de paarse functie item was. Ik hoop dat Lianne die bij 2 euro gaat doen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>

dat zou minder leuk zijn, een geheel ander item is veel leuker. ;c

Nee, vind ik niet. Ik ben verliefd op die vlecht en heel veel mensen vonden dat functie item toen leuk , dus ik denk dat als ze die doet, er veel gekocht wordt <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

Toch zou het leuker zijn als er een nieuw item komt, hij is leuk maar een nieuw item zou veel leuker zijn. Anders is het zo achterhaald.
Toothless
Wereldberoemd



dat zou minder leuk zijn, een geheel ander item is veel leuker. ;c

Nee, vind ik niet. Ik ben verliefd op die vlecht en heel veel mensen vonden dat functie item toen leuk , dus ik denk dat als ze die doet, er veel gekocht wordt <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>

Toch zou het leuker zijn als er een nieuw item komt, hij is leuk maar een nieuw item zou veel leuker zijn. Anders is het zo achterhaald.

Oh, oké. Dat is jouw mening, ik zou het wel gaaf vinden als de blonde vlecht komt. ;)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld