Felicia schreef:
Ik heb net een nieuwe blog online gezet. Mijn allereerste echte blog vind ik dan. Deze keer gaat het over onderwerpen waar ik over wil gaan bloggen. Srry van de spel fouten.
hier is de link.
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Felicia&show=blog&id=18731
Ik heb net een nieuwe blog online gezet. Mijn allereerste echte blog vind ik dan. Deze keer gaat het over onderwerpen waar ik over wil gaan bloggen. Srry van de spel fouten.
hier is de link.
http://virtualpopstar.com/home/profile?user=Felicia&show=blog&id=18731


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20