Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
op een of andere manier
themissfortune
Straatmuzikant



kom ik elke dag online in de hoop dat de BCT uitslag bekend is, maar dan moet ik zoiezo nog wachten tot de verkiezingen afgelopen zijn.. nog 3/4 nachtjes crazy
Merel
Straatmuzikant



sameee
Merel
Straatmuzikant



Btw, ik heb jou solli gezien op YT, echt goed! :d
themissfortune
Straatmuzikant



Btw, ik heb jou solli gezien op YT, echt goed! <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

hahaah omg wilde eigenlijk wachten tot zaterdag en dan op topic zetten ;p
maar bedankt :d
mag ik die van jou zien?
themissfortune
Straatmuzikant



haha ik heb die van jou al gevonden ;p
Merel
Straatmuzikant



haha ik heb die van jou al gevonden ;p

Hij is slecht xd
themissfortune
Straatmuzikant



haha ik heb die van jou al gevonden ;p

Hij is slecht xd

nou me youtube loopt vast, maar je eerste afbeelding is echt nice
themissfortune
Straatmuzikant



haha ik heb die van jou al gevonden ;p

Hij is slecht xd

omg nee hij is echt heel gaaf! dat imovie is veel mooier!
alleen is je tekst te kort in beeld om te lezen dus ik zette hem steeds op pauze, 
dus dat is misschien iets waar je naar kan kijken volgende keer ;$
ik heb volgensmij heel veel punten niet genoemd ;s
Merel
Straatmuzikant



haha ik heb die van jou al gevonden ;p

Hij is slecht xd

omg nee hij is echt heel gaaf! dat imovie is veel mooier!
alleen is je tekst te kort in beeld om te lezen dus ik zette hem steeds op pauze, 
dus dat is misschien iets waar je naar kan kijken volgende keer ;$
ik heb volgensmij heel veel punten niet genoemd ;s

Oke, thanks voor de tip! ^-^ Ik lees altijd heel snel, dus wss ligt het daar aan.
En, dat maakt niet uit toch? Jou solli was beter dan de mijne :d
themissfortune
Straatmuzikant



Hij is slecht xd

omg nee hij is echt heel gaaf! dat imovie is veel mooier!
alleen is je tekst te kort in beeld om te lezen dus ik zette hem steeds op pauze, 
dus dat is misschien iets waar je naar kan kijken volgende keer ;$
ik heb volgensmij heel veel punten niet genoemd ;s

Oke, thanks voor de tip! ^-^ Ik lees altijd heel snel, dus wss ligt het daar aan.
En, dat maakt niet uit toch? Jou solli was beter dan de mijne <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

haha ja ik soms ook wat langzamer maar ik was nu halverwege en toen was mijn tekst weg dus hij kom wel 1/2 seconde langer, graag gedaan :)
ik hope so, die van jou was heel mooi hoor! die van mij is lelijk
Merel
Straatmuzikant



omg nee hij is echt heel gaaf! dat imovie is veel mooier!
alleen is je tekst te kort in beeld om te lezen dus ik zette hem steeds op pauze, 
dus dat is misschien iets waar je naar kan kijken volgende keer ;$
ik heb volgensmij heel veel punten niet genoemd ;s

Oke, thanks voor de tip! ^-^ Ik lees altijd heel snel, dus wss ligt het daar aan.
En, dat maakt niet uit toch? Jou solli was beter dan de mijne <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>'>

haha ja ik soms ook wat langzamer maar ik was nu halverwege en toen was mijn tekst weg dus hij kom wel 1/2 seconde langer, graag gedaan <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>
ik hope so, die van jou was heel mooi hoor! die van mij is lelijk

Die van jou is echt goed hoor, je maakt zeker kans, geloof me
Anoniem
YouTube-ster



Mag ik die van jullie ook eens zien?
Merel
Straatmuzikant



Mag ik die van jullie ook eens zien?

Ja hoor, maar mijne is nogal, tja :s
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld