Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
profiel
Account verwijderd




wie zou een profiel voor mij willen maken en hoeveel zou je hiervoor willen hebben?

eisen: hij moet zwart wit en blauw(licht)
3 vlakken 
1:about me
2: stuff
3: een leuken naam voor vriende
en ik wil op de achtergrond iets van lana del ray(ook zwart/wit)

en ergens waar  ik mijn naam kan doen weet je wel
Account verwijderd




Als je wil doe ik het gratis.Maar de mijne zijn niet echt mooi...Anders kijk je m'n profiel is.
Anoniem
Wereldberoemd



Ligt aan je hoeveelheid eisen haha
Account verwijderd




Ligt aan je hoeveelheid eisen haha

ik heb het erin gezet
Account verwijderd




Als je wil doe ik het gratis.Maar de mijne zijn niet echt mooi...Anders kijk je m'n profiel is.

ik vind hem wel mooi! kan je doen wat ik eis zeg maar??
Account verwijderd




Als je wil doe ik het gratis.Maar de mijne zijn niet echt mooi...Anders kijk je m'n profiel is.

ik vind hem wel mooi! kan je doen wat ik eis zeg maar??

ja,ik denk het wel.
Account verwijderd




Als je wil doe ik het gratis.Maar de mijne zijn niet echt mooi...Anders kijk je m'n profiel is.

ik vind hem wel mooi! kan je doen wat ik eis zeg maar??

ja,ik denk het wel.

Dan zou ik super happy zijn als je het voor me zou maken en dan krijg je 2 cr eyebrows
Account verwijderd




ik vind hem wel mooi! kan je doen wat ik eis zeg maar??

ja,ik denk het wel.

Dan zo ik super happy zijn als je het voor me zou maken en dan krijg je 2 cr eyebrows

eyebrowswoot
Het is bijna klaar:)
Account verwijderd




ja,ik denk het wel.

Dan zo ik super happy zijn als je het voor me zou maken en dan krijg je 2 cr eyebrows

eyebrowswoot
Het is bijna klaar<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>

hij is echt heel leuk!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld