Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
BCT verkiezingen, veel succes!
Toothless
Wereldberoemd



Ik wens iedereen die heeft meegedaan met de BCT verkiezingen heel veel succes toe. Ik duim voor jullie allemaal, ook al kan niet iedereen winnen. Dus ik hoop ook dat er geen drama's komen van mensen die het niet zijn geworden. :p

Toi toi toi iedereen woot
themissfortune
Straatmuzikant



thanks 
Toothless
Wereldberoemd



Ik hoop voor jullie dat ze op zullen schieten met de uitslag. :p
Account verwijderd




Ik hoop voor jullie dat ze op zullen schieten met de uitslag. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

de uitslag is er al 
Merel
Straatmuzikant



Bootcamp..
themissfortune
Straatmuzikant



Bootcamp..

Waar staat het :o
Merel
Straatmuzikant



themissfortune
Straatmuzikant



Ik hoop voor jullie dat ze op zullen schieten met de uitslag. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Staat er al 6 minuten.
@blog van BCT account

Ik kon het niet vinden jaa 
hahaha
zit hier bij een telefoon winkel op een bankje in me telefoon haha
het is hier warm joh
zit bootcamp omg met merel ik ga falen Ben ik bang..
Toothless
Wereldberoemd



Ik hoop voor jullie dat ze op zullen schieten met de uitslag. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Staat er al 6 minuten.
@blog van BCT account

Ik kon het niet vinden jaa 
hahaha
zit hier bij een telefoon winkel op een bankje in me telefoon haha
het is hier warm joh
zit bootcamp omg met merel ik ga falen Ben ik bang..

wat betekent bootcamp? :$ sorry ik voel me best dom
themissfortune
Straatmuzikant



Staat er al 6 minuten.
@blog van BCT account

Ik kon het niet vinden jaa 
hahaha
zit hier bij een telefoon winkel op een bankje in me telefoon haha
het is hier warm joh
zit bootcamp omg met merel ik ga falen Ben ik bang..

wat betekent bootcamp? <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'> sorry ik voel me best dom

Haha ik wist het eerst ook niet hoor
dan moet je opdrachten doen en wie er uiteindelijk wint mag bij bt
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld