Toothless schreef:
Ik wens iedereen die heeft meegedaan met de BCT verkiezingen heel veel succes toe. Ik duim voor jullie allemaal, ook al kan niet iedereen winnen. Dus ik hoop ook dat er geen drama's komen van mensen die het niet zijn geworden.
Toi toi toi iedereen
Ik wens iedereen die heeft meegedaan met de BCT verkiezingen heel veel succes toe. Ik duim voor jullie allemaal, ook al kan niet iedereen winnen. Dus ik hoop ook dat er geen drama's komen van mensen die het niet zijn geworden.

Toi toi toi iedereen


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20


sorry ik voel me best dom
sorry ik voel me best dom