Sophrosyne schreef:
Ik ga dus stoppen met het SMT, ik heb er geen tijd meer voor, ik krijg het de komende weken erg druk en na de vakantie krijg ik het nog drukker dus dan kan ik ook niks meer voor het SMT betekenen, i'm sorry.
Ik vond het wel echt leuk om te doen, dat wel! <3
Ik ga dus stoppen met het SMT, ik heb er geen tijd meer voor, ik krijg het de komende weken erg druk en na de vakantie krijg ik het nog drukker dus dan kan ik ook niks meer voor het SMT betekenen, i'm sorry.
Ik vond het wel echt leuk om te doen, dat wel! <3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16
jammer!! Veel succes!!
jammer!! Veel succes!!