Placebo schreef:
Yep, je mag dus zelf kiezen hoe hij eruit komt te zien of het aan mij overlaten (ik heb hier geen ervaring mee sorry als ik onduidelijk ben HAHA). In mijn blog staan voorbeelden van lay-outs, net zoals mijn eigen profiel ook een soort voorbeeld is. Het enige wat ik niet ga doen is gifs erin plaatsen, tenzij het echt een goed bod is natuurlijk haha.
Bieden in credits graag, want die gaan naar Elke :3
HB :
Yep, je mag dus zelf kiezen hoe hij eruit komt te zien of het aan mij overlaten (ik heb hier geen ervaring mee sorry als ik onduidelijk ben HAHA). In mijn blog staan voorbeelden van lay-outs, net zoals mijn eigen profiel ook een soort voorbeeld is. Het enige wat ik niet ga doen is gifs erin plaatsen, tenzij het echt een goed bod is natuurlijk haha.
Bieden in credits graag, want die gaan naar Elke :3
HB :


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17