schreef:
ik ga straks 3 weken op vakantie en ik heb daar geen wifi dus ben ik er 3 weken niet en heb ik mijn account in vakantie modus gezet ;3
ik ga straks 3 weken op vakantie en ik heb daar geen wifi dus ben ik er 3 weken niet en heb ik mijn account in vakantie modus gezet ;3
De vakantie is geboekt!
Deze gaat in op 07-07-2014 00:33
Om de reis te annuleren, klik hier.
(Kosten: 100 popdollar. Boekingskosten worden niet geretourneerd)
nja kan dus tot die tijd online blijven en dan ben ik foetsie
nja kan dus tot die tijd online blijven en dan ben ik foetsie



0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
