Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Moet mijn account op vakantiemodus?
Anoniem
YouTube-ster



Ik ga 5 dagen weg morgen, en mijn beveiliging is dan nog voor 6 dagen,
dus dan is het toch eigenlijk niet nodig :$?
Anoniem
YouTube-ster



of doe ik nou skeer?
HeartSpirit
Popster



volgens mij niet, maar je kunt het altijd voor de zekerheid doen
Account verwijderd




als je niet inlogt dan verlies je volgens mij wel fans dus ik zou het doen :3
Anoniem
YouTube-ster



als je niet inlogt dan verlies je volgens mij wel fans dus ik zou het doen :3

Huh echt? vgm niet toch..?
Lix
YouTube-ster



Als je 5 dagen weg bent en je hebt 6 dagen beveiliging, is er niets aan de hand
Anoniem
YouTube-ster



Als je 5 dagen weg bent en je hebt 6 dagen beveiliging, is er niets aan de hand

Oh yay c:
Toothless
Wereldberoemd



Je verliest volgens mij altijd fans als je een tijd niet online bent. :$
Account verwijderd




als je niet inlogt dan verlies je volgens mij wel fans dus ik zou het doen :3

Huh echt? vgm niet toch..?

ohh dan is dat misschien niet meer sorry :c
Anoniem
YouTube-ster



Je verliest volgens mij altijd fans als je een tijd niet online bent. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Nja ik mail Lianne wel ff want ik ben nooit een tijd niet online dus idk HAHAH ^^
Toothless
Wereldberoemd



Je verliest volgens mij altijd fans als je een tijd niet online bent. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Nja ik mail Lianne wel ff want ik ben nooit een tijd niet online dus idk HAHAH ^^

haha, voor de zekerheid kun je dat het beste doen inderdaad. Of een moderator mailen.
Anoniem
Wereldberoemd



je doet skeer man
Anoniem
YouTube-ster



je doet skeer man

altijd
Anoniem
YouTube-ster



Je verliest volgens mij altijd fans als je een tijd niet online bent. <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>'>

Nja ik mail Lianne wel ff want ik ben nooit een tijd niet online dus idk HAHAH ^^

haha, voor de zekerheid kun je dat het beste doen inderdaad. Of een moderator mailen.

Ik heb een moderator gemaild anders moest ik zo lang wachten op Lianne :'
Anoniem
Wereldberoemd



je doet skeer man

altijd

gurlll
Toothless
Wereldberoemd



Nja ik mail Lianne wel ff want ik ben nooit een tijd niet online dus idk HAHAH ^^

haha, voor de zekerheid kun je dat het beste doen inderdaad. Of een moderator mailen.

Ik heb een moderator gemaild anders moest ik zo lang wachten op Lianne :'

Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste