Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
18 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Ilse en Joline
DebbieCreate
YouTube-ster



Ik wil zo graag weten of ik in Creativity zit omg.
Wanneer kan je het ongeveer weten want ik zit nu no life te wachten op dat mailtje van jullie, ik ben zo nieuwsgierig dat platenlabel lijkt me awesome.
Nu voel ik me zo een downie okokok.
Account verwijderd




ik wacht al een week so..
DebbieCreate
YouTube-ster



ik wacht al een week so..

Ik wacht nog geen dag op dit account, mijn andere account al wel een week maar die word sowieso afgewezen.
Mijn sollicitatie staat op mijn blog.
DebbieCreate
YouTube-ster



kan echt nog wel even duren <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Jij zit er al in.
Jij vind het leuk om ons zo zenuwachtig te zien of niet soms? chinrub
Sugarcoat
Straatmuzikant



Ik werd er gelukkig best wel snel ingelaten, maar Ilse is op vakantie heb ik gehoord dus daar kan het aan liggen :).
DebbieCreate
YouTube-ster



kan echt nog wel even duren <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>'>

Jij zit er al in.
Jij vind het leuk om ons zo zenuwachtig te zien of niet soms? chinrub

juppp ;33



ja klopt hehehehehehhe vooral omdat ik geen inzending hoefde te maken!!! 

Ja maar als jij ook een inzending moest maken kwam je er toch sws in dus ja.
DebbieCreate
YouTube-ster



Ik werd er gelukkig best wel snel ingelaten, maar Ilse is op vakantie heb ik gehoord dus daar kan het aan liggen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>.

Ze wis anders nog best vaak online. lol
Sugarcoat
Straatmuzikant



Ik werd er gelukkig best wel snel ingelaten, maar Ilse is op vakantie heb ik gehoord dus daar kan het aan liggen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>.

Ze wis anders nog best vaak online. lol

Ja ik heb het ook alleen gehoord.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik werd er gelukkig best wel snel ingelaten, maar Ilse is op vakantie heb ik gehoord dus daar kan het aan liggen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>.

Ze wis anders nog best vaak online. lol

Ik heb wifi hier, maar ik ga de sollicitaties pas verder keuren als ik thuis ben. xd
DebbieCreate
YouTube-ster



ik zat gelijk de eerste avond erin hehehe

Mag ik je inzending misschien zien?
DebbieCreate
YouTube-ster



Ik werd er gelukkig best wel snel ingelaten, maar Ilse is op vakantie heb ik gehoord dus daar kan het aan liggen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>.

Ze wis anders nog best vaak online. lol

Ik heb wifi hier, maar ik ga de sollicitaties pas verder keuren als ik thuis ben. xd

Dat is handig!
Wanneer kom je dan weer thuis?
DebbieCreate
YouTube-ster



Ik werd er gelukkig best wel snel ingelaten, maar Ilse is op vakantie heb ik gehoord dus daar kan het aan liggen <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'>'>'>.

Ze wis anders nog best vaak online. lol

Ja ik heb het ook alleen gehoord.

Handig!
Anoniem
Straatmuzikant



ik werd uitgenodigd om erin te zitten en jullie moeten hard je best doen lol
DebbieCreate
YouTube-ster



ik werd uitgenodigd om erin te zitten en jullie moeten hard je best doen lol

Dat is zo gemeen!
Nee oke jij bent gwn goed genoeg.
DebbieCreate
YouTube-ster



ik zat gelijk de eerste avond erin hehehe

Mag ik je inzending misschien zien?

Was mailtje met geblaat en linkje naar profielshop haha

Lol mag ik die link ook?
DebbieCreate
YouTube-ster



Was mailtje met geblaat en linkje naar profielshop haha

Lol mag ik die link ook?

Why? 

Gewoon kijken, ik ben toch al klaar dus...
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste