Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Weten jullie alle mods nog?
Anoniem
Wereldberoemd



En een beetje op volgorde??

Voor modstamboom, AHHA

Wij komen er allemaal niet aan uit..
Anoniem
Wereldberoemd



Tot nu toe weten we:
Tessa, Kaj, Lianne, Jelte, Daisy, RockingToilet, XxZoe, wie nog meeeeeer?
PierceTheVeil
Internationale ster



hh
Anoniem
Wereldberoemd



Potsie/Marliese
Fem
Popster



Meliss ofzoiets?
Anoniem
Wereldberoemd



Marja en jesley sinds gen1 sws

Marja en Jesley sinds 2, want toen vp gemaakt werd, waren er al een aantal mod, en 3 dagen later of zo kwamen zij er pas bij.
Anoniem
Wereldberoemd



Potsie/Marliese

Ik neem aan dat Marliese zichzelf niet zal vergeten, als zij de stamboom maakt. :d
Anoniem
Wereldberoemd



Marja en jesley sinds gen1 sws

Marja en Jesley sinds 2, want toen vp gemaakt werd, waren er al een aantal mod, en 3 dagen later of zo kwamen zij er pas bij.

nyu gen 3 en jij gen4

We beginnen bij de alleroudste. :d
Huh, ik dacht dat ik gen5 was??? HAHA ik hou me niet echt bezig met welke gen!!
Ralsei
Internationale ster



Annebritt? (ofzo)
Account verwijderd




Marja en jesley sinds gen1 sws

Marja en Jesley sinds 2, want toen vp gemaakt werd, waren er al een aantal mod, en 3 dagen later of zo kwamen zij er pas bij.

nyu gen 3 en jij gen4

rafke is maar van 6 hoor hahaha ik ben 4, jari 5 en rafke etc is 6
Account verwijderd




weasley

Hoe heet weasley nu?
Anoniem
Wereldberoemd



Marja en Jesley sinds 2, want toen vp gemaakt werd, waren er al een aantal mod, en 3 dagen later of zo kwamen zij er pas bij.

nyu gen 3 en jij gen4

rafke is maar van 6 hoor hahaha ik ben 4, jari 5 en rafke etc is 6

Ik dacht al ja.
Maar Jari is in z'n eentje 5, toch?
Anoniem
Wereldberoemd



Lifemydream

Dat is Marja, dacht ik?!
Account verwijderd




nyu gen 3 en jij gen4

rafke is maar van 6 hoor hahaha ik ben 4, jari 5 en rafke etc is 6

Ik dacht al ja.
Maar Jari is in z'n eentje 5, toch?

Jup
Anoniem
Wereldberoemd



Equivalent aka Else

Waarschijnlijk is iedereen haar vergeten though xd

Eigenlijk wel ja. :o:o
Nu je het zegt weet ik het wel ongeveer, maar ik zou er zo echt niet aan denken hoor..
sourayamoooi
Straatmuzikant



emma
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste