Azelf schreef:
Yep, ik had zoiets van 'fuck it, ik doe het gewoon nu'. Ik vond 't zelf wel een leuk idee, maar het laat nou niet echt zien of ik kan tekenen of niet... Oh well, ik kreeg net te horen dat ik overga, dus ik ben toch vrolijk, I don't care of ik hiermee doorga of niet xD
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=16kxe21&s=8#.U7vnm5R_so4

Omdat hij op z'n kant staat, weet ik niet zeker of het goed te zien is, maar het is dus een alternate Union Jack, zeg maar.
Yep, ik had zoiets van 'fuck it, ik doe het gewoon nu'. Ik vond 't zelf wel een leuk idee, maar het laat nou niet echt zien of ik kan tekenen of niet... Oh well, ik kreeg net te horen dat ik overga, dus ik ben toch vrolijk, I don't care of ik hiermee doorga of niet xD
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=16kxe21&s=8#.U7vnm5R_so4

Omdat hij op z'n kant staat, weet ik niet zeker of het goed te zien is, maar het is dus een alternate Union Jack, zeg maar.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17