Unashamed schreef: Gelukkig haha. Kom je ook van gsm, of van een andere site?
Andere sites haha, ik had VP al heel lang geleden maar ik verwijderde het. Best wel veel veranderd
Ja, maar dat moet ook voor de vooruitgang van de site. Ik had dat heel in t begin ook geloof ik, maar ik kwam terug en ben hier nu anderhalf jaar, als het niet langer is.