Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Top 10
Cloud
Playback-ster



Lol het is me eerste dag hier, en ik ben al in de top 10 van dat gitaar spel of zo haha.


Account verwijderd




welk gitaar spel
Cloud
Playback-ster



welk gitaar spel

Waar je die rozen moet op vangen of zo.
Cinta
Landelijke ster



Haha ja, als je echt veel moeite doet en goed bent is 't best easy om in de top te raken x)) welkom btw!
Ninurta
Straatmuzikant



'Flash vangen' :)
Cloud
Playback-ster



Haha ja, als je echt veel moeite doet en goed bent is 't best easy om in de top te raken x)) welkom btw!

Haha, inderdaad en thanks!
Cloud
Playback-ster



Je bedoelt die met die tomaten en bloemetjes!

Ja, die ja!
Account verwijderd




Haha ja, als je echt veel moeite doet en goed bent is 't best easy om in de top te raken x)) welkom btw!

Cloud
Playback-ster



Je bedoelt die met die tomaten en bloemetjes!

Ja, die ja!

Flash vangen dus!

Jup
Cloud
Playback-ster



j
Cloud
Playback-ster



j
Cloud
Playback-ster



Goed zo! En welkom hier haha.

Haha, bedankt!
Cloud
Playback-ster



Goed zo! En welkom hier haha.

Haha, bedankt!

Vind je het hier al een beetje gezellig?

Ja! Het is hier echt leuk.
Cloud
Playback-ster



Vind je het hier al een beetje gezellig?

Ja! Het is hier echt leuk.

Gelukkig haha. Kom je ook van gsm, of van een andere site?

Andere sites haha, ik had VP al heel lang geleden maar ik verwijderde het.
Best wel veel veranderd 
Cloud
Playback-ster



Gelukkig haha. Kom je ook van gsm, of van een andere site?

Andere sites haha, ik had VP al heel lang geleden maar ik verwijderde het.
Best wel veel veranderd 

Ja, maar dat moet ook voor de vooruitgang van de site. <img src='/layout/nl/images/smileys/smile.png' alt=':)'> Ik had dat heel in t begin ook geloof ik, maar ik kwam terug en ben hier nu anderhalf jaar, als het niet langer is.

Ja klopt :)
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld