Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Wat zouden jullie willen worden?
Cloud
Playback-ster



Ja, de titel zegt het al wat zouden jullie willen worden op VP?

Ik twijfel tussen heel veel, het liefst wil ik een moderator worden haha.
Maar CT en NT lijkt me ook echt heel leuk.
Cloud
Playback-ster



Blijvend NT. Ben nu stagiaire.

Oeh, leuk!
Anoniem
Internationale ster



Ik wil nog mod worden (: Ct ben ik al haha
Cinta
Landelijke ster



Moderator nog :')
Anoniem
Straatmuzikant



wat ik nu ben & als ik 1 moet kiezen nt
Anoniem
Straatmuzikant



o ik heb alle functies al die ik graag wilde uwu
Account verwijderd




CT/NT. Maar eerst nog wat oefening voor mijn lay-outs. 

Verder zou ik ook graag blogger worden. Ook weer nog oefening nodig. Maar nog steeds, zonder of met badge, bloggen blijft leuk.

Moderator wil ik ooit ook nog wel worden.
Cloud
Playback-ster



Ik wil nog mod worden (: Ct ben ik al haha

Haha, nice dat zag ik al haha
Silatunique
Landelijke ster



CT :)
Cloud
Playback-ster



CT/NT. Maar eerst nog wat oefening voor mijn lay-outs. 

Verder zou ik ook graag blogger worden. Ook weer nog oefening nodig. Maar nog steeds, zonder of met batch, bloggen blijft leuk.

Moderator wil ik ooit ook nog wel worden. 

Blogger lijkt me ook wel leuk.
Anoniem
Straatmuzikant



CT/NT. Maar eerst nog wat oefening voor mijn lay-outs. 

Verder zou ik ook graag blogger worden. Ook weer nog oefening nodig. Maar nog steeds, zonder of met batch, bloggen blijft leuk.

Moderator wil ik ooit ook nog wel worden. 

badge
Cloud
Playback-ster



o ik heb alle functies al die ik graag wilde uwu

Haha, nice!
Account verwijderd




Ik wou al heel lang CT worden haha ook SMT n-n
Account verwijderd




CT/NT. Maar eerst nog wat oefening voor mijn lay-outs. 

Verder zou ik ook graag blogger worden. Ook weer nog oefening nodig. Maar nog steeds, zonder of met batch, bloggen blijft leuk.

Moderator wil ik ooit ook nog wel worden. 

badge

Nu je het zegt inderdaad. Wauw...ik ben echt wel erg moe. Zo'n fout zou ik niet maken.
Cloud
Playback-ster



Ik wou al heel lang CT worden haha ook SMT n-n

Ahw, hopelijk kom je in het CT of SMT lol
Cloud
Playback-ster



CT/NT. Maar eerst nog wat oefening voor mijn lay-outs. 

Verder zou ik ook graag blogger worden. Ook weer nog oefening nodig. Maar nog steeds, zonder of met batch, bloggen blijft leuk.

Moderator wil ik ooit ook nog wel worden. 

badge

Nu je het zegt inderdaad. Wauw...ik ben echt wel erg moe. Zo'n fout zou ik niet maken.

Hahaha
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste