Oase schreef:
Het gaat best snel aangezien ze nu nog maar 8 (?) bloggers zijn.
Van een paar vind ik het echt jammer dat ze gestopt zijn.
Het gaat best snel aangezien ze nu nog maar 8 (?) bloggers zijn.
Van een paar vind ik het echt jammer dat ze gestopt zijn.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19