Saturn schreef:
ik vind het zo akward als ik iemand -remy- een vv wil sturen, maar ik ben bang dat diegene -remy- mij een pedo vind.
zou ik diegene -remy- een vv sturen ????
ik vind het zo akward als ik iemand -remy- een vv wil sturen, maar ik ben bang dat diegene -remy- mij een pedo vind.
zou ik diegene -remy- een vv sturen ????


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19