Sophrosyne schreef:
Ergens ben ik er wel trots op maar aan de andere kant zijn er zoveel mensen die beter zijn dan mij.. (ja mijn opkomende blog gaat over Ryan Higa)
Ergens ben ik er wel trots op maar aan de andere kant zijn er zoveel mensen die beter zijn dan mij.. (ja mijn opkomende blog gaat over Ryan Higa)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


16