DebbieCreate schreef:
Ja ik ben Debbie in dit geval ja. xd
Vind je mijn blogs goed genoeg om blogger te worden? Ik ben ook blogger geweest maar ik ben gestopt wegens tijdgebrek.
Ja ik ben Debbie in dit geval ja. xd
Vind je mijn blogs goed genoeg om blogger te worden? Ik ben ook blogger geweest maar ik ben gestopt wegens tijdgebrek.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


8