Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Uitleg ~ Creativity
Creativity
Straatmuzikant



Omdat er nog een aantal onduidelijkheden waren over een aantal dingen, hebben wij besloten om een uitlegtopic te maken. Hopelijk is hierna alles duidelijk.

HOE KUN JE LID WORDEN VAN CREATIVITY?
Stap 1: Stuur een mailtje naar Creativity [aanklikbaar] met een recent gemaakte layout, tekening of iets anders creatiefs & waarom je lid wilt worden, het hoeft niet lang te zijn. 
Stap 2: Als je goed genoeg bent krijg je binnen 7 dagen een uitnodiging van ons. Zo niet, dan ben je helaas (net) niet goed genoeg om in ons platenlabel te mogen.
Stap 3: Was je (net) niet goed genoeg en heb je dus geen uitnodiging van ons ontvangen? Dan kun je het een maand en een week nadat je je inzending/sollicitatie naar het account verzonden hebt nog een keer proberen. Wacht hierna weer rustig op een uitnodiging.
Stap 4: Lukt het na een aantal keer proberen nog niet? Ga ons dan niet mailen! Er komt af en toe een competitie waarmee je lid kunt worden van het label, mits je de competitie wint. 

WAAROM WORDT NIET IEDEREEN TOEGELATEN?
Niet iedereen wordt toegelaten omdat Creativity een exclusief label is. Dat betekent dus dat het label niet voor iedereen geschikt is, maar alleen voor creatieve mensen op een (vrij) hoog niveau. Daarnaast is het zo dat we bij veel leden heel veel werk hebben om alles bij te houden. 

Wij hopen hierbij dat alles duidelijk is. Mochten er nog vragen zijn dan kun je Creativity [aanklikbaar] altijd mailen, of je kunt je vraag stellen op dit topic. We zullen dan z.s.m. antwoord geven.
Anoniem
Wereldberoemd



hh
Anoniem
Wereldberoemd



c: ♥
Fem
Popster



Kdenk niet dat ik t ga proberen :p
DebbieCreate
YouTube-ster



Als ik vandaag niet word toegelaten word het hem denk ik niet.
Dan probeer ik het volgende maand weer!
Fem
Popster



Zo, toch maar ingezonden
Toothless
Wereldberoemd



Dus, kan ik hieruit concluderen dat ik niet ben toegelaten? sad
Marissa
Internationale ster



Ik ben dus niet toegelaten, helaas, maar het was ook geen geweldige mail, tbh. Ik heb nu ook niet echt tijd om iets moois ervan te maken, maar dat gaat volgende week donderdag wel goed komen. Mag ik dan al een nieuwe mail sturen, want mijn vorige mail was nogal flut en ik wist niet echt het gehele aanmeldingsformulier :$
Anoniem
YouTube-ster



Dus, kan ik hieruit concluderen dat ik niet ben toegelaten? sad

Shots
YouTube-ster



HH!
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ben dus niet toegelaten, helaas, maar het was ook geen geweldige mail, tbh. Ik heb nu ook niet echt tijd om iets moois ervan te maken, maar dat gaat volgende week donderdag wel goed komen. Mag ik dan al een nieuwe mail sturen, want mijn vorige mail was nogal flut en ik wist niet echt het gehele aanmeldingsformulier <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>

Jawel je bent wel toegelaten. Je moet alleen wel de aanvraag accepteren!
Anoniem
YouTube-ster



Ik ben dus niet toegelaten, helaas, maar het was ook geen geweldige mail, tbh. Ik heb nu ook niet echt tijd om iets moois ervan te maken, maar dat gaat volgende week donderdag wel goed komen. Mag ik dan al een nieuwe mail sturen, want mijn vorige mail was nogal flut en ik wist niet echt het gehele aanmeldingsformulier <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Jawel je bent wel toegelaten. Je moet alleen wel de aanvraag accepteren!

Marissa
Internationale ster



Ik ben dus niet toegelaten, helaas, maar het was ook geen geweldige mail, tbh. Ik heb nu ook niet echt tijd om iets moois ervan te maken, maar dat gaat volgende week donderdag wel goed komen. Mag ik dan al een nieuwe mail sturen, want mijn vorige mail was nogal flut en ik wist niet echt het gehele aanmeldingsformulier <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>'>

Jawel je bent wel toegelaten. Je moet alleen wel de aanvraag accepteren!

Ik ben dom... IK HAD 15 MAILTJES OKE IK DACHT DAT ER STOND; PLATENLABELTOUR UITNODIGING >.<
Tanoshime
Playback-ster



Hmmm ik wil wel maar idk chinrub
DebbieCreate
YouTube-ster



Jammer ik ben niet toegelaten.
Ik probeer het later weer! Ik weet alleen niet wanneer ik weer mag dus ik doe het gewoon over 2 weken ofzo.
Toothless
Wereldberoemd



ik zou graag feedback willen waarom ik niet ben toegelaten. Ik vond mijn inzending zelf heel erg goed.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste