bewitched schreef:
in het begin vond ik allemaal mensen helemaal awesome enzo maar nu zijn sommige echt in een slechte manier veranderd en zou ik niet eens meer met sommige willen praten, sorry, moest eruit.
in het begin vond ik allemaal mensen helemaal awesome enzo maar nu zijn sommige echt in een slechte manier veranderd en zou ik niet eens meer met sommige willen praten, sorry, moest eruit.


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


19