Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
13 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Kaj is al langer dan een maand niet meer onli
Anna
YouTube-ster



-ne geweest '--
Account verwijderd




hij heeft een leven gevonden!!!

Hahahahaha wat
Anoniem
Straatmuzikant



kan toch
Levitating
Landelijke ster



hij heeft gezien dat vp ook slechter word!!
Anoniem
YouTube-ster



omg iemand van vp heeft een leven :o

nee hij was bezig aan z'n boek toch?
ladybambi
Internationale ster



Ach, ik mag hem toch niet zo.
Anoniem
Straatmuzikant



omg iemand van vp heeft een leven <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

nee hij was bezig aan z'n boek toch?

die was al uit
Anna
YouTube-ster



omg iemand van vp heeft een leven <img src='/layout/nl/images/smileys/surprised.png' alt=':o'>

nee hij was bezig aan z'n boek toch?

Dat boek was 3 maanden geleden al af ofzo
Melia
YouTube-ster



Omgggg, de admin kapt met VP,
Melia
YouTube-ster



Omgggg, de admin kapt met VP,

Ik word nieuwe admin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anoniem
Straatmuzikant



maar hey als ik twee peuters zou hebben en admin zijn van een communitysite met een stel ongestelde pubers zou ik mijn kinderen verzorgen en een poosje niet op het site komen

en lianne doet het toch prima zoverre?
Melia
YouTube-ster



maar hey als ik twee peuters zou hebben en admin zijn van een communitysite met een stel ongestelde pubers zou ik mijn kinderen verzorgen en een poosje niet op het site komen

en lianne doet het toch prima zoverre?

Nja... Maar er komen nu echt geen updates of activiteiten meer...
Anoniem
Straatmuzikant



maar hey als ik twee peuters zou hebben en admin zijn van een communitysite met een stel ongestelde pubers zou ik mijn kinderen verzorgen en een poosje niet op het site komen

en lianne doet het toch prima zoverre?

Nja... Maar er komen nu echt geen updates of activiteiten meer...

vind je het gek er komen niet zoveel inkomsten meer voor vp 

waneer was de laatste keer dat we 100% haalden? ongeveer een half jaar geleden
Gerhardina
Wereldberoemd



maar hey als ik twee peuters zou hebben en admin zijn van een communitysite met een stel ongestelde pubers zou ik mijn kinderen verzorgen en een poosje niet op het site komen

en lianne doet het toch prima zoverre?

Nja... Maar er komen nu echt geen updates of activiteiten meer...

Nee die komen niet maar dat is toch niet zo erg gaat toch goed zo:d
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld