Sandrien schreef:
TaylorSwift schreef:
Sandrien schreef:
yolène! hi hi hi, echt heel lang geleden dat ik tegen je heb gepraat haha, ik heb je droge reacties echt gemist ^^
hahahahahaha x))) ik vond/vind het echt stom dat je stopte man
ik heb vp echt gemist.. het werd allemaal even te veel maar toen dacht ik een week geleden, waarom niet, ik heb toch echt niets te doen ^^ alleen baal ik best wel dat ik bijna niemand meer herken want iedereen heeft zijn/haar naam veranderd??