Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
17 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
rollercoaster tycoon
sourayamoooi
Straatmuzikant



kan je dat ook op android spelen ?
Account verwijderd




zeker
Anoniem
Minister of Pop



Dit hoort bij algemeen. Het game onderdeel faat over vp niet over andere games
Tim
Wereldberoemd



Dat is echt leuk. Als mensen mij niet aanstaan gooi ik ze met anderen op zo'n verhoogd stukje. en bij 20 mensen verander ik het in een zwembad en verdrinken ze XD

Maar bijna niemand kan tegen loopings echt stom.
Anoniem
Popster



Dat is echt leuk. Als mensen mij niet aanstaan gooi ik ze met anderen op zo'n verhoogd stukje. en bij 20 mensen verander ik het in een zwembad en verdrinken ze XD

Maar bijna niemand kan tegen loopings echt stom.

Ik sluit mensen gewoon op in hokjes :p
Tim
Wereldberoemd



Dat is echt leuk. Als mensen mij niet aanstaan gooi ik ze met anderen op zo'n verhoogd stukje. en bij 20 mensen verander ik het in een zwembad en verdrinken ze XD

Maar bijna niemand kan tegen loopings echt stom.

Ik sluit mensen gewoon op in hokjes <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

Dat bedoel ik dus XD en als ik berichten krijg dat ze moe zijn enzo wat echt iri is, verdrink ik ze.
Anoniem
Popster



Dat is echt leuk. Als mensen mij niet aanstaan gooi ik ze met anderen op zo'n verhoogd stukje. en bij 20 mensen verander ik het in een zwembad en verdrinken ze XD

Maar bijna niemand kan tegen loopings echt stom.

Ik sluit mensen gewoon op in hokjes <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>'>

Dat bedoel ik dus XD en als ik berichten krijg dat ze moe zijn enzo wat echt iri is, verdrink ik ze.

AHAHAHAHAH Of bouw een acht baan die crasht en laat ze daar in gaan. AHAHAHA
Account verwijderd




Dat is echt leuk. Als mensen mij niet aanstaan gooi ik ze met anderen op zo'n verhoogd stukje. en bij 20 mensen verander ik het in een zwembad en verdrinken ze XD

Maar bijna niemand kan tegen loopings echt stom.

Ik sluit mensen gewoon op in hokjes <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'>

doe ik ook altijd of ik gooi ze in het water
Account verwijderd




er komt een deel 4
Anoniem
Popster



ik ga hem nu weer bestellen voor mijn computer...

zn geniaal spelletje 
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld