Tim schreef: Dat is echt leuk. Als mensen mij niet aanstaan gooi ik ze met anderen op zo'n verhoogd stukje. en bij 20 mensen verander ik het in een zwembad en verdrinken ze XD
Tim schreef: Dat is echt leuk. Als mensen mij niet aanstaan gooi ik ze met anderen op zo'n verhoogd stukje. en bij 20 mensen verander ik het in een zwembad en verdrinken ze XD
Tim schreef: Dat is echt leuk. Als mensen mij niet aanstaan gooi ik ze met anderen op zo'n verhoogd stukje. en bij 20 mensen verander ik het in een zwembad en verdrinken ze XD
Maar bijna niemand kan tegen loopings echt stom.
Ik sluit mensen gewoon op in hokjes
Dat bedoel ik dus XD en als ik berichten krijg dat ze moe zijn enzo wat echt iri is, verdrink ik ze.
Tim schreef: Dat is echt leuk. Als mensen mij niet aanstaan gooi ik ze met anderen op zo'n verhoogd stukje. en bij 20 mensen verander ik het in een zwembad en verdrinken ze XD
Maar bijna niemand kan tegen loopings echt stom.
Ik sluit mensen gewoon op in hokjes
Dat bedoel ik dus XD en als ik berichten krijg dat ze moe zijn enzo wat echt iri is, verdrink ik ze.
AHAHAHAHAH Of bouw een acht baan die crasht en laat ze daar in gaan. AHAHAHA
Account verwijderd
schreef:
Bloodstream schreef:
Tim schreef: Dat is echt leuk. Als mensen mij niet aanstaan gooi ik ze met anderen op zo'n verhoogd stukje. en bij 20 mensen verander ik het in een zwembad en verdrinken ze XD