Felicia schreef:
Kaj & lianne hebben deze maand een goede aan mij. Ik heb al 48€ vgm uitgegeven en evt ern andere keer nog 12 en met de cr actie weer 48€ whihihi
Kaj & lianne hebben deze maand een goede aan mij. Ik heb al 48€ vgm uitgegeven en evt ern andere keer nog 12 en met de cr actie weer 48€ whihihi


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
en ik gok dat ik met wat ik nu overhou en straks met de cr actie 48€ mag doen verdeeld over 6 en 12€ heb ik meer
en ik gok dat ik met wat ik nu overhou en straks met de cr actie 48€ mag doen verdeeld over 6 en 12€ heb ik meer