Yasy123 schreef:
verschrikkelijk irritant. Ik had net 600PD verzamelt met flas platform (datt je die muntjes pakt) maar als je dan net verkeerd klikt kan iki niet meer springen en dan als ik gegeten ben ook niet meer dus echt doe er wat aan want het begint nu echt irritant te worden. ik probeer pd te verdienen oke?
verschrikkelijk irritant. Ik had net 600PD verzamelt met flas platform (datt je die muntjes pakt) maar als je dan net verkeerd klikt kan iki niet meer springen en dan als ik gegeten ben ook niet meer dus echt doe er wat aan want het begint nu echt irritant te worden. ik probeer pd te verdienen oke?


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


12