Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
19 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Pff, die pop-ups zijn irritant zeg.
Anoniem
Popster



Die had ik nooit toen ik nog mod was. En nu word ik er gek van. O.O (heb het over die mail pop-upsjes) Bah, kan dat uitgezet worden? HAAHAHAHAH
Ralsei
Internationale ster



Die kreeg je niet als mod? :o
Anoniem
Wereldberoemd



Wtf waarom krijg je die als mod niet?
Anoniem
Popster



@Jesse Nop, HAHAAHAHAHAHAHAHAH Modjes krijgen die niet. :p Zou nogal irritant zijn namelijk. Soms zijn er drukke momenten en als je dan constant die pop-ups hebt dan is dat behoorlijk lastig.
Ralsei
Internationale ster



@Jesse Nop, HAHAAHAHAHAHAHAHAH Modjes krijgen die niet. <img src='/layout/nl/images/smileys/razz.png' alt=':p'> Zou nogal irritant zijn namelijk. Soms zijn er drukke momenten en als je dan constant die pop-ups hebt dan is dat behoorlijk lastig.

Ik wil dat ook uitzetten.
Anoniem
Wereldberoemd



pop up?
Anoniem
Popster



@Bauwine Ja, van die dingen die dan op je scherm komen als je een nieuwe mail hebt. Met de titel van de mail en de persoon die hem stuurde en een ok knop en een knop om naar de mail te gaan.
Anoniem
Wereldberoemd



@Bauwine Ja, van die dingen die dan op je scherm komen als je een nieuwe mail hebt. Met de titel van de mail en de persoon die hem stuurde en een ok knop en een knop om naar de mail te gaan.

Ohja, ik krijg alleen amper mail hahaha D:
Anoniem
Popster



@Bauwine Ja, van die dingen die dan op je scherm komen als je een nieuwe mail hebt. Met de titel van de mail en de persoon die hem stuurde en een ok knop en een knop om naar de mail te gaan.

Ohja, ik krijg alleen amper mail hahaha D:

Ik ook hoor, hahhaah
Anoniem
YouTube-ster



Is dat niet juist handiger voor mod's :$?
Toothless
Wereldberoemd



Is dat niet juist handiger voor mod's <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_schamen.png' alt=':$'>?

Dit vraag ik me ook af. :$
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld