Marja schreef:
Die had ik nooit toen ik nog mod was. En nu word ik er gek van. O.O (heb het over die mail pop-upsjes) Bah, kan dat uitgezet worden? HAAHAHAHAH
Die had ik nooit toen ik nog mod was. En nu word ik er gek van. O.O (heb het over die mail pop-upsjes) Bah, kan dat uitgezet worden? HAAHAHAHAH


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
Zou nogal irritant zijn namelijk. Soms zijn er drukke momenten en als je dan constant die pop-ups hebt dan is dat behoorlijk lastig.
Zou nogal irritant zijn namelijk. Soms zijn er drukke momenten en als je dan constant die pop-ups hebt dan is dat behoorlijk lastig.
?
?