Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
willen mensjes meedoen cr fc?
Account verwijderd




Ik ga me niet inschrijven als ik weet dat niemand mee gaat doen dus kan je zeggen of je mee zou doen?

Kost trouwens 10 cr
Silatunique
Landelijke ster



heb maar 7 cr, sawry
Anoniem
Wereldberoemd



Ik verplaats dit naar Game. Plaats je je topic in het vervolg zelf even goed?
Chaneletje
Karaoke-ster



  0

Silhouette
Landelijke ster



ik doe wel mee, maar dan wil ik zeker weten dat er 6 mensen mee doen c:
Account verwijderd




ik doe wel mee, maar dan wil ik zeker weten dat er 6 mensen mee doen c:

ja daarom maar we hebben er nu 3
Account verwijderd




Ik verplaats dit naar Game. Plaats je je topic in het vervolg zelf even goed?

sorry
Silhouette
Landelijke ster



waarom schrijven jullie je niet gwn in?

als er na 30 minuten geen 6 mensen zijn kan je gewoon je 10cr terug krijgen xd.

Ja, oke, ik schrijf me wel gwn in xD
Account verwijderd




ik schrijf ook wel in
Account verwijderd




waarom schrijven jullie je niet gwn in?

als er na 30 minuten geen 6 mensen zijn kan je gewoon je 10cr terug krijgen xd.

ow jaah, doe je mee?
Silhouette
Landelijke ster



hh c:
Account verwijderd




hh

nog 3 dan
Anoniem
Landelijke ster



K wil wel maar dan moeten er nog 2, en ben zo bang dat k mn cr verlies HAHAHAHA
Account verwijderd




K wil wel maar dan moeten er nog 2, en ben zo bang dat k mn cr verlies HAHAHAHA

ja dat is waar ik ook maar ik neem het risico haha
Silhouette
Landelijke ster



K wil wel maar dan moeten er nog 2, en ben zo bang dat k mn cr verlies HAHAHAHA

ja dat is waar ik ook maar ik neem het risico haha

Account verwijderd




Als je me 10 credits wilt lenen? ;-;

Nee dan ben ik er straks 20 kwijt als ik verlies sorry
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste