Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
15 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Jeetje VP dit slaat nergens op ik win
Anoniem
YouTube-ster



credits, ben ik super blij maar heb ik manager nodig. Ja hallo ik heb niet genoeg credits om manager te kopen. En bedankt.. Was net zo blij dat ik credits had gewonnen

je kan die wheel van fortuin net zo goed afschaffen
Anoniem
Popster



Jep, dat suckt. Maar er zijn genoeg manieren om aan credits te komen zonder dat je ze echt moet kopen.
Marissa
Internationale ster



Tjeeeez, het zijn maar pixel dingetjes, waarom moet je er zo'n probleem van maken? Er zijn genoeg andere manieren om aan credits te komen en als dat een keertje niet gaat, nou jammer dan. Dan hoef je niet gelijk dat wiel af te schaffen. Soms gaat niet alles zoals je wilt, tja, zo is het leven nu eenmaal.
Numb
Playback-ster



Tjeeeez, het zijn maar pixel dingetjes, waarom moet je er zo'n probleem van maken? Er zijn genoeg andere manieren om aan credits te komen en als dat een keertje niet gaat, nou jammer dan. Dan hoef je niet gelijk dat wiel af te schaffen. Soms gaat niet alles zoals je wilt, tja, zo is het leven nu eenmaal.

dit. plus je kan één keer in de week (volgens mij) als je geen manager hebt wel gewoon via de home de credits ophalen nog ;);););););) kutsmileys
Marissa
Internationale ster



Tjeeeez, het zijn maar pixel dingetjes, waarom moet je er zo'n probleem van maken? Er zijn genoeg andere manieren om aan credits te komen en als dat een keertje niet gaat, nou jammer dan. Dan hoef je niet gelijk dat wiel af te schaffen. Soms gaat niet alles zoals je wilt, tja, zo is het leven nu eenmaal.

dit. plus je kan één keer in de week (volgens mij) als je geen manager hebt wel gewoon via de home de credits ophalen nog <img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'><img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'><img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'><img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'><img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'><img src='/layout/nl/images/smileys/wink.png' alt=';)'> kutsmileys

1x in de 5 dagen xD
Anoniem
Wereldberoemd



Jep, dat suckt. Maar er zijn genoeg manieren om aan credits te komen zonder dat je ze echt moet kopen.

Anoniem
Straatmuzikant



credits, ben ik super blij maar heb ik manager nodig. Ja hallo ik heb niet genoeg credits om manager te kopen. En bedankt.. Was net zo blij dat ik credits had gewonnen

je kan die wheel van fortuin net zo goed afschaffen

Pls, ik heb dit zo vaak, eergisteren won ik 2cr, vandaag kwam het op 6 cr en ik kreeg het ook niet ? >.<
Tjeez, waar maak jij een probleem van? Omdat jij je cr niet krijgt moet het rad niet meteen afgeschaft worden. >.<"
Anoniem
Straatmuzikant



credits, ben ik super blij maar heb ik manager nodig. Ja hallo ik heb niet genoeg credits om manager te kopen. En bedankt.. Was net zo blij dat ik credits had gewonnen

je kan die wheel van fortuin net zo goed afschaffen

Ik heb zonder te kopen, al 40cr gespaard? 
Anoniem
Wereldberoemd



credits, ben ik super blij maar heb ik manager nodig. Ja hallo ik heb niet genoeg credits om manager te kopen. En bedankt.. Was net zo blij dat ik credits had gewonnen

je kan die wheel van fortuin net zo goed afschaffen

Ik heb zonder te kopen, al 40cr gespaard? 

Voordat ik cr kocht had ik iets van 100 cr, gewoon verdient, gewonnen en gespaard.
Anoniem
Internationale ster



Jeetje VP BEDANKT voor de kans op gratis credits.
Anoniem
Wereldberoemd



Ik heb bijna 400 cr, en ik heb er geen cent aan uitgegeven. Er zijn genoeg manieren om aan cr te komen.
Account verwijderd




ik heb 715 cr zonder het te kopen, alleen maar door het sparen

waar maak je je druk om
Lanvin
YouTube-ster



ik heb 715 cr zonder het te kopen, alleen maar door het sparen

waar maak je je druk om

Hoe heb je het gespaard?
Anoniem
Straatmuzikant



ik heb 715 cr zonder het te kopen, alleen maar door het sparen

waar maak je je druk om

Hoe heb je het gespaard?

Account verwijderd




ik heb 715 cr zonder het te kopen, alleen maar door het sparen

waar maak je je druk om

Hoe heb je het gespaard?

kleding verkopen en spelletjes ofzo iets winnen
Anoniem
YouTube-ster



Jep, dat suckt. Maar er zijn genoeg manieren om aan credits te komen zonder dat je ze echt moet kopen.

Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste