Amicizia schreef:
GayElfje bestaat niet maar ik noem hem zo omdat hij mee was met Tarja maar oke ;-;
Hoofdstuk 1.
Ging ik alleen in de gloed hetende zon naar Crazy Corner. Het viel me op dat ik 5 minuten te laat was oh god eerste meeting verpest ;-; ! Dus ik liep zo naar toe keek Tarja naar me in verte van " Is dat haar? " maar oké ik ging er naar toe en zei maar droog " hey..." natuurlijk had ze iemand mee Arno ->(Hotie) but te jong HAHAHAHAH . Dus we gingen samen naar strand grote wandeling maken samen en veel genante stiltes maken. Toen begonnen we raar te praten en dom doen , slaan , als idioot praten maar hey begin is al leuk behalve de stiltes. We gingen dan ergens bij een ijs kraampje wat halen om te drinken omdat hier te heet was ik wou wel in koude bad met ijsklontjes springen ;-;. Dus na lange wandeling wouden we foto's maken voor de lol.
Look at her! Is ze niet cute? ;3
Tarja:

Toen trok ik random foto's trok die Arno bijna foto van Tarja redde ik Tarja door hem foto te trekken DERP!
Aron:

Random voet selfies YOLO:


Toen trok Arno foto van mij en Tarja (ja sorry ik heb de foto niet gekregen Tarja wou ook iets met mij in haar gsm oké!) En ik trok zomaar foto van hun ;3 ! :

Hoofdstuk 2.
Toen had ik maar besloten om selfie met Tarja zelf te nemen dus ja ik sta er half kwart op laat me ;-; :

Oké! de verhaal gaat terug verder sorry ;-;. Dus we keren terug en gingen we weer drinken halen maar in Carrefour. Gingen we dan naar hun huis gezellig in de lift zo klein ;-;. Kwamen we binnen zie ik onmiddellijk een leuke hondje omg ♥ Maar die Arno noemt dat een beest beetje respect ja man ;-;. Toen gingen we op terras zitten met z'n drieën. Random spelletjes spelen op gsm en veel over vp en mensen van vp praten HAHAAH (rodelen). Toen waren we het beu gingen we weer wandelen maar in de buurt omdat hun bijna moest gaan eten. Dus gingen we om de hoek Crazy Corner kijken waar we hadden afgesproken beetje kijken liepen we maar verder naar kleding winkel en sieraden winkel. Begon die Arno echt als een wijf te gedragen dat die een kleedje wilt die roze met hakjes. Doe zie als een trutje na HAHAHAH. Dan bij sieraden ook zo van " ooooh die is mooi met die diamantjes en die roze ook, die oorbellen staan me echt geweldig " ect HHAHAHA. Toen ging we te voet naar hun huis en die Arno begon als een GayElfje te springen op voetpad waar mensen mee keken.Dan stonden we aan de deur voor afscheid te nemen wouden we beiden Tarja en ik op elke schouder van Aron een mep geven. Is hij bang van me ;-; ik ben toch niet gemeen D; (steekt bijl weg) deed die van afleiding dat we knuffel moesten geven was ik lui zeiden we gewoon allemaal samen BAAY DOEII SALUUUT . Begon die Aron als een gek kind te zwaaien en ik en Tarja droevig naar elkaar kijken dat we elkaar niet meer zien jenken! Ahjah ging ik forever alone naar huis. Volgende keer gaan we nog een meeten HIHIHI.
PS: ik heb niet veel foto's kunnen maken omdat me gsm leeg was anders hadden we meer foto's dan normaal nu. Het was echt leuk met hun hihi ;3
Was leuk om jullie te meeten Tarja en Arno ;D

pss: Ik heb niet alles getypt er is ook gesprek over haar kleuren en knippen HAHAH
GayElfje bestaat niet maar ik noem hem zo omdat hij mee was met Tarja maar oke ;-;
Meeting met Tarja en Aron de GayElfje
Hoofdstuk 1.
Ging ik alleen in de gloed hetende zon naar Crazy Corner. Het viel me op dat ik 5 minuten te laat was oh god eerste meeting verpest ;-; ! Dus ik liep zo naar toe keek Tarja naar me in verte van " Is dat haar? " maar oké ik ging er naar toe en zei maar droog " hey..." natuurlijk had ze iemand mee Arno ->(Hotie) but te jong HAHAHAHAH . Dus we gingen samen naar strand grote wandeling maken samen en veel genante stiltes maken. Toen begonnen we raar te praten en dom doen , slaan , als idioot praten maar hey begin is al leuk behalve de stiltes. We gingen dan ergens bij een ijs kraampje wat halen om te drinken omdat hier te heet was ik wou wel in koude bad met ijsklontjes springen ;-;. Dus na lange wandeling wouden we foto's maken voor de lol.
Look at her! Is ze niet cute? ;3
Tarja:

Toen trok ik random foto's trok die Arno bijna foto van Tarja redde ik Tarja door hem foto te trekken DERP!
Aron:

Random voet selfies YOLO:


Toen trok Arno foto van mij en Tarja (ja sorry ik heb de foto niet gekregen Tarja wou ook iets met mij in haar gsm oké!) En ik trok zomaar foto van hun ;3 ! :

Hoofdstuk 2.
Toen had ik maar besloten om selfie met Tarja zelf te nemen dus ja ik sta er half kwart op laat me ;-; :

Oké! de verhaal gaat terug verder sorry ;-;. Dus we keren terug en gingen we weer drinken halen maar in Carrefour. Gingen we dan naar hun huis gezellig in de lift zo klein ;-;. Kwamen we binnen zie ik onmiddellijk een leuke hondje omg ♥ Maar die Arno noemt dat een beest beetje respect ja man ;-;. Toen gingen we op terras zitten met z'n drieën. Random spelletjes spelen op gsm en veel over vp en mensen van vp praten HAHAAH (rodelen). Toen waren we het beu gingen we weer wandelen maar in de buurt omdat hun bijna moest gaan eten. Dus gingen we om de hoek Crazy Corner kijken waar we hadden afgesproken beetje kijken liepen we maar verder naar kleding winkel en sieraden winkel. Begon die Arno echt als een wijf te gedragen dat die een kleedje wilt die roze met hakjes. Doe zie als een trutje na HAHAHAH. Dan bij sieraden ook zo van " ooooh die is mooi met die diamantjes en die roze ook, die oorbellen staan me echt geweldig " ect HHAHAHA. Toen ging we te voet naar hun huis en die Arno begon als een GayElfje te springen op voetpad waar mensen mee keken.Dan stonden we aan de deur voor afscheid te nemen wouden we beiden Tarja en ik op elke schouder van Aron een mep geven. Is hij bang van me ;-; ik ben toch niet gemeen D; (steekt bijl weg) deed die van afleiding dat we knuffel moesten geven was ik lui zeiden we gewoon allemaal samen BAAY DOEII SALUUUT . Begon die Aron als een gek kind te zwaaien en ik en Tarja droevig naar elkaar kijken dat we elkaar niet meer zien jenken! Ahjah ging ik forever alone naar huis. Volgende keer gaan we nog een meeten HIHIHI.
PS: ik heb niet veel foto's kunnen maken omdat me gsm leeg was anders hadden we meer foto's dan normaal nu. Het was echt leuk met hun hihi ;3
Was leuk om jullie te meeten Tarja en Arno ;D

pss: Ik heb niet alles getypt er is ook gesprek over haar kleuren en knippen HAHAH


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20



