Gray schreef:
Bericht
| BerichtMelden | |
| Van: | Liese |
| Naar: | NinaH |
| Ontvangen: | vandaag om 19:10 |
| Onderwerp: | Re: YOU'VE MAIL! |
| Op 18-07-2014 19:04:13, NinaH schreef: Beste Liese, Je wint kaarten voor Cimorelli als je NinaH awesome vind xoxo Het beste, Een vreemde kut maatschappij. Op 18-07-2014 19:06:06, Liese schreef: IK VIND JE AWESOME !!!!!!!!!!!!!!!!! Op 18-07-2014 19:06:35, NinaH schreef: AHAHAHAH nee joke Op 18-07-2014 19:07:13, Liese schreef: huulen Op 18-07-2014 19:07:44, NinaH schreef: Kleuter Op 18-07-2014 19:10:02, Liese schreef: o |
|


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 



20

SSSS
SSSS