Gray schreef:
Zeg voor wie het is (jezelf mag ook) en geef daar een rede bij waarom die persoon het verdient. Degene met de beste rede wint een weekje manager!
Zeg voor wie het is (jezelf mag ook) en geef daar een rede bij waarom die persoon het verdient. Degene met de beste rede wint een weekje manager!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20