lollyXfreak schreef:
Heeey peepz ik moet ff wat kwijt
ik draaide aan dat rad en ik was best blij dat ik 4 crr had verdient alleen kreeg ik een berichtje dat ik de prijs niet mocht claimen omdat ik geen manager heb en ik moet de prijs binnen 24 uur claimen hoe kom ik dan aan 43 crr
dus je kan gwn pas crr verdienen als je er al veel heb/ gehad heb en ik ga echt geen crr kopen
dus ik wou jullie gedag zeggen want ik ga van vp af
vaarwel
Heeey peepz ik moet ff wat kwijt
ik draaide aan dat rad en ik was best blij dat ik 4 crr had verdient alleen kreeg ik een berichtje dat ik de prijs niet mocht claimen omdat ik geen manager heb en ik moet de prijs binnen 24 uur claimen hoe kom ik dan aan 43 crr
dus je kan gwn pas crr verdienen als je er al veel heb/ gehad heb en ik ga echt geen crr kopen
dus ik wou jullie gedag zeggen want ik ga van vp af
vaarwel


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


7
