Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik vind het flouww!!!!!!!!
lollyXfreak
Straatmuzikant



Heeey peepz ik moet ff wat kwijt
ik draaide aan dat rad en ik was best blij dat ik 4 crr had verdient alleen kreeg ik een berichtje dat ik de prijs niet mocht claimen omdat ik geen manager heb en ik moet de prijs binnen 24 uur claimen hoe kom ik dan aan 43 crr
dus je kan gwn pas crr verdienen als je er al veel heb/ gehad heb en ik ga echt geen crr kopen

dus ik wou jullie gedag zeggen want ik ga van vp af
vaarwel
BearsFight
Straatmuzikant



Het zit zo, als je geen manager hebt, kan je een keer per week credits draaien, als je de dag erna weer credits draait kan je die niet claimen want je hebt al eerder die week al credits geclaimt.
lollyXfreak
Straatmuzikant



Het zit zo, als je geen manager hebt, kan je een keer per week credits draaien, als je de dag erna weer credits draait kan je die niet claimen want je hebt al eerder die week al credits geclaimt.

mpf ik ga nog steeds van vp af
BearsFight
Straatmuzikant



Doei
Ralsei
Internationale ster



Beetje overdreven vind ik je hoeft maar 5 dagen te wachten en dan kan je  weer claimen.
Account verwijderd




Het zit zo, als je geen manager hebt, kan je een keer per week credits draaien, als je de dag erna weer credits draait kan je die niet claimen want je hebt al eerder die week al credits geclaimt.

mpf ik ga nog steeds van vp af

k bye
Anoniem
YouTube-ster



Doei
Anoniem
YouTube-ster



Flauw*
en ok byebye dan
xSweetStar
Landelijke ster



Had ik ook haha maar waarom zou je daarom van vp af gaan? het draait echt niet alleen om credits euh .
maarjaa byee byebye
Sorayatjuh
Playback-ster



Gaat ons niks aan bye bye 
lollyXfreak
Straatmuzikant



ik vind het ook saai
Anoniem
Queen of Queens



ik vind het ook saai

Je heeft het niet echt een kans in mijn ogen als je al vertrekt omdat je geen cr kan claimen. 
Ralsei
Internationale ster



ik vind het ook saai

Ha je kan niet zonder Virtualpopstar vanochtend zij je dat je dit account gaat verwijderen en je bent nu nog online en hij staat NIET in verwijder stand. Je zei toen je nieuw was dat dit leuk dus dat je het saai vindt klopt geen biet van. De enige reden dat dit saai is voor jou is omdat je geen CR kan claimen voor de komende 5 dagen.
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld