Katharos schreef:
Van the fault in our stars. En wie heeft zin om er een te maken? Ik geef je 18 credits maar ik wil wel graag een voorbeeld zien. Ermoeten 5 tekst velden op met about me, linkjes, vrienden, broadcast team, en een met the fault in our stars. Ik zeg wel als je er een voor me mag maken. Ik wacht de voorbeelden even af. En oja bijna vergeten boven aan het profie moet Fabiënne staat. geen bloodstream
Van the fault in our stars. En wie heeft zin om er een te maken? Ik geef je 18 credits maar ik wil wel graag een voorbeeld zien. Ermoeten 5 tekst velden op met about me, linkjes, vrienden, broadcast team, en een met the fault in our stars. Ik zeg wel als je er een voor me mag maken. Ik wacht de voorbeelden even af. En oja bijna vergeten boven aan het profie moet Fabiënne staat. geen bloodstream


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18