Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
16 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Ik heb een filmpje gemaakt!
Anoniem
Wereldberoemd



Voor mijn platenlabel haha. 
Het is één van mijn eerste filmpjes dus ik ben er best wel trots op. Wat vinden jullie ervan? 

2nLyHq7lJBs
https://www.youtube.com/watch?v=2nLyHq7lJBs

Voordat je een aanvraag stuurt, kijk s.v.p. eerst op deze topics: 
http://virtualpopstar.com/social/forum?category=3&topic=366902
http://virtualpopstar.com/social?category=3&topic=371210
Anoniem
Playback-ster



HEEEEE MIJN TEXTURE AAN HET EIND  hihihihiihih 
Anoniem
Wereldberoemd



IK STA ER IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaaaaaaaaaaaaa klopt.
Anoniem
Wereldberoemd



HEEEEE MIJN TEXTURE AAN HET EIND  hihihihiihih 

Oh echt? hahahaha
Ik had die al een hele tijd op mijn computer staan. Maar toevallig! :d
Anoniem
Wereldberoemd



tuturials? o-o

Jazeker! 
Anoniem
Straatmuzikant



Voor mijn platenlabel haha. 
Het is één van mijn eerste filmpjes dus ik ben er best wel trots op. Wat vinden jullie ervan? 


www.youtube.com/watch?v=2nLyHq7lJBs

NIce! :o
Alessa
Popster



leuk filmpje
BearsFight
Straatmuzikant



je hebt me overgehaald heheh woop xd
Anoniem
Wereldberoemd



je hebt me overgehaald heheh woop xd

Haha mooi! 
Daddy
Internationale ster



IK STA ER IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ik niet grr
Anoniem
Straatmuzikant



Ik ga een platenlabelverzoek sturen XD
Sorayatjuh
Playback-ster



ik gin je gelijk een aanvraag sturen!
Anoniem
Landelijke ster



Is leuk platenlabel mensen!
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld