Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
14 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
wie doet allemaal mee
Anoniem
Wereldberoemd



met zomeroutfit 3 te krijgen? c;

ben best benieuwd
Anoniem
Wereldberoemd



Ik! En dan met allebei de competities. Mocht ik ze allebei winnen dan krijgt Jol de andere outfit haha. Want ze is op vakantie en ik vind het sneu dat ze zo geen kans maakt op de outfit.
Anoniem
Landelijke ster



Ik ga het zeker proberen, hij s erg mooi!
Gray
Wereldberoemd



Ik heb meegedaan c:
Anoniem
Popster



Ik vind hem echt awesome dus ik doe zeker mee!
Anoniem
Landelijke ster



Ik! En dan met allebei de competities. Mocht ik ze allebei winnen dan krijgt Jol de andere outfit haha. Want ze is op vakantie en ik vind het sneu dat ze zo geen kans maakt op de outfit.

allebei? Dus de comp van anke? Diee nu online is of? want daar staat bij prjizen alleen cr en pd?D:
Anoniem
Wereldberoemd



Ik ga het zeker proberen, hij s erg mooi!

HEUHEUHEU same
but ik denk dat niet goed is ;-;
Gray
Wereldberoemd



Ik! En dan met allebei de competities. Mocht ik ze allebei winnen dan krijgt Jol de andere outfit haha. Want ze is op vakantie en ik vind het sneu dat ze zo geen kans maakt op de outfit.

allebei? Dus de comp van anke? Diee nu online is of? want daar staat bij prjizen alleen cr en pd?D:

Ook de outfit ;)
Anoniem
Wereldberoemd



Ik! En dan met allebei de competities. Mocht ik ze allebei winnen dan krijgt Jol de andere outfit haha. Want ze is op vakantie en ik vind het sneu dat ze zo geen kans maakt op de outfit.

hihi
Sophrosyne
Straatmuzikant



ik hoef niet mee te doen om m te krijgen deze keer :'33

Waarom niet? xd
Anoniem
Wereldberoemd



ik hoef niet mee te doen om m te krijgen deze keer :'33

Waarom niet? xd

omdat ze in nt zit
Sophrosyne
Straatmuzikant



ik hoef niet mee te doen om m te krijgen deze keer :'33

Waarom niet? xd

omdat ze in nt zit

Oh zo, dat was bij de SMT competitie ook zo. ^^
Anoniem
Landelijke ster



ik hoef niet mee te doen om m te krijgen deze keer :'33

Waarom niet? xd

De 3 nt'ers die die week de ZA verzorgen krijgen de outfit sws al.
Anoniem
Wereldberoemd



ik hoef niet mee te doen om m te krijgen deze keer :'33

Waarom niet? xd

De 3 nt'ers die die week de ZA verzorgen krijgen de outfit sws al.

RHEA WIL JE EVEN WAT MENING GEVEN XOXOX
Anoniem
Landelijke ster



Waarom niet? xd

De 3 nt'ers die die week de ZA verzorgen krijgen de outfit sws al.

RHEA WIL JE EVEN WAT MENING GEVEN XOXOX

KAK, k heb t al gedaan maar idk of t mocht O-O omdat k nt zit enz haha, maarja, mijn menig telt niet mee so. o-o Alleen de 3 van de ZA van die week beslissen! (:
Anoniem
Wereldberoemd



De 3 nt'ers die die week de ZA verzorgen krijgen de outfit sws al.

RHEA WIL JE EVEN WAT MENING GEVEN XOXOX

KAK, k heb t al gedaan maar idk of t mocht O-O omdat k nt zit enz haha, maarja, mijn menig telt niet mee so. o-o Alleen de 3 van de ZA van die week beslissen! (:

yolo c;
ik had even iemand nodig voor mening XD
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste