Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
10 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
wou dat ik terug
Anoniem
Wereldberoemd



kon meeten met Tarja en Arno ;-;
toen verveelde ik me nog niet
nu verveel ik me verschrikkelijk ;-;
Toothless
Wereldberoemd



Ja, snap ik. Hoe was het?Ā 
Anoniem
Wereldberoemd



Ja, snap ik. Hoe was het?Ā 

was leuk HEUHEUHEU
maar in begin allemaal genante stiltes
Daddy
Internationale ster



plz stop met datĀ HEUHEUHEU xD
Account verwijderd




plz stop met datĀ HEUHEUHEU xD

Anoniem
Wereldberoemd



plz stop met datĀ HEUHEUHEU xD

neen D; is me stopwoordje oke ;c wees blij dat ik niet DERPH zeg vaak
Daddy
Internationale ster



plz stop met datĀ HEUHEUHEU xD

neen D; is me stopwoordje oke ;c wees blij dat ik niet DERPH zeg vaak

hmm het is best irritant
Anoniem
YouTube-ster



sorry schattieĀ 
ma ben ff in Gent...
Maar normaal ben ik woensdag al trg (l)

Anoniem
Wereldberoemd



plz stop met datĀ HEUHEUHEU xD

neen D; is me stopwoordje oke ;c wees blij dat ik niet DERPH zeg vaak

hmm het is best irritant

voor mij niet dus ik doe wat ik zin hem
zeker als ik sbopt moe en vervelend ben nu ;-;
Daddy
Internationale ster



neen D; is me stopwoordje oke ;c wees blij dat ik niet DERPH zeg vaak

hmm het is best irritant

voor mij niet dus ik doe wat ik zin hem
zeker als ik sbopt moe en vervelend ben nu ;-;

oĀ 
Anoniem
Wereldberoemd



sorry schattieĀ 
ma ben ff in Gent...
Maar normaal ben ik woensdag al trg <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>


janken ;-;

YAY
♄
Anoniem
Wereldberoemd



hmm het is best irritant

voor mij niet dus ik doe wat ik zin hem
zeker als ik sbopt moe en vervelend ben nu ;-;

oĀ 

alvast sorry die warmte maakt me gek D;
Anoniem
YouTube-ster



sorry schattie 
ma ben ff in Gent...
Maar normaal ben ik woensdag al trg <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>


janken ;-;

YAY

ik ook janken... Arno is weg met z'n ma ;-; T-T :cry
verveel me ook
Anoniem
Wereldberoemd



sorry schattieĀ 
ma ben ff in Gent...
Maar normaal ben ik woensdag al trg <img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.gif' alt='<img src='/layout/nl/images/smileys/smiley_heartbounce.png' alt='(l)'>'>'>


janken ;-;

YAY
♄

ik ook janken... Arno is weg met z'n ma ;-; T-T :cry
verveel me ook

Komt hij woensdag niet meer mee? :c
janken
Anoniem
YouTube-ster



janken ;-;

YAY
♄

ik ook janken... Arno is weg met z'n ma ;-; T-T :cry
verveel me ook

Komt hij woensdag niet meer mee? :c
janken

jawel :3 hij komt trg mee :d
hij is dees avond wegĀ 
Anoniem
Wereldberoemd



ik ook janken... Arno is weg met z'n ma ;-; T-T :cry
verveel me ook

Komt hij woensdag niet meer mee? :c
janken

jawel :3 hij komt trg mee <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>
hij is dees avond wegĀ 

YEASH
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste