Gray schreef:
Lieve Vp,
Ik denk dat ik even een paar daagjes op de vakantie modus ga. Ik voel me nu even niet op mijn gemak hier. Thuis gaat het ook al niet zo lekker. En ik kan wat meer tijd doorbrengen met mijn moeder, mijn vader doet toch niets met me. Daar door ook de problemen. Ik weet nog niet hoelang. Maar niet voor altijd :')
(Bram, voordat je weer reageert. Ik vertrek niet voor jou, maar omdat ik even rust nodig heb. Dankjewel)
Lieve Vp,
Ik denk dat ik even een paar daagjes op de vakantie modus ga. Ik voel me nu even niet op mijn gemak hier. Thuis gaat het ook al niet zo lekker. En ik kan wat meer tijd doorbrengen met mijn moeder, mijn vader doet toch niets met me. Daar door ook de problemen. Ik weet nog niet hoelang. Maar niet voor altijd :')
(Bram, voordat je weer reageert. Ik vertrek niet voor jou, maar omdat ik even rust nodig heb. Dankjewel)


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20
