nokia schreef:
Ja eigenlijk wel ja
ik zal even me hart luchten!
Nou de laatste tijd begon ik me echt anders te voelen. Dat ik gelijk meiden leuk begon te vinden. Nou ik wil zeggen dat ik eigenlijk op beide val jongens zoals meisjes. Maar oké ik wil gewoon in me gemak voelen hier. ps: mod's en Admin geliefde niet opzoeken wie ik ben , ik wil het even zo vertellen en later werkelijk zeggen wie ik echt ben. Hoop dat jullie het begrijpen
Conclusie i'm Bi
Ja eigenlijk wel ja
ik zal even me hart luchten!
Nou de laatste tijd begon ik me echt anders te voelen. Dat ik gelijk meiden leuk begon te vinden. Nou ik wil zeggen dat ik eigenlijk op beide val jongens zoals meisjes. Maar oké ik wil gewoon in me gemak voelen hier. ps: mod's en Admin geliefde niet opzoeken wie ik ben , ik wil het even zo vertellen en later werkelijk zeggen wie ik echt ben. Hoop dat jullie het begrijpen

Conclusie i'm Bi


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


6