Cynthia schreef:
Omdat je het verdient, je bent de beste vriendin ooit. Je bent er altijd voor me en ik kan niet zonder jou, hopelijk vind je het al een leuk begin van je verjaardagscadeau
Stuurde een van mijn beste vriendinnen op virtualpopstar naar me..
Omdat je het verdient, je bent de beste vriendin ooit. Je bent er altijd voor me en ik kan niet zonder jou, hopelijk vind je het al een leuk begin van je verjaardagscadeau

Stuurde een van mijn beste vriendinnen op virtualpopstar naar me..


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


17
