Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar Pagina: | Volgende | Laatste
Terug van 'vakantie'
Anoniem
Popster



Jeah ben een week bij me vriend geweest en toen kon ik niet online komen. 
Dus heb ik nog wat gemist? n_n
Lix
YouTube-ster



Ja, mij
Toothless
Wereldberoemd



KAYAN <3
Ik heb je gemist sad

En jij hebt ook wat gemist
Ik heb nu 3933 cr en wil graag 4000 voor ik over iets minder dan een uur op vakantie-modus ga, dus wil je ajb even hier kijken?

En o ja, er is een nieuwe credit actie. Deze vind je hier.

En ja, dat was het wel, denk ik. O ja, veel drama. Maar dat is niet zo erg, dat je dat hebt gemist. x)
Anoniem
Internationale ster



Ja, mij

Anoniem
Popster



KAYAN <3
Ik heb je gemist sad

En jij hebt ook wat gemist
Ik heb nu 3933 cr en wil graag 4000 voor ik over iets minder dan een uur op vakantie-modus ga, dus wil je ajb even hier kijken?

En o ja, er is een nieuwe credit actie. Deze vind je hier.

En ja, dat was het wel, denk ik. O ja, veel drama. Maar dat is niet zo erg, dat je dat hebt gemist. x)

Oh jeah die cr actie zag ik, maar ik ga dan wss weer op vakantie dus die moet k denk k overslaan xd

Anoniem
Popster



Ja, mij

Ja :c
Anoniem
Popster



wb

thanks ;3
Lix
YouTube-ster



Ja, mij

Ja :c

Maar ben blij dat je terug bent! ;D
Anoniem
Popster



Ja, mij

Ja :c

Maar ben blij dat je terug bent! ;D

Jeah me to xd ookal ga k woensdag wss weer weg xD
Lix
YouTube-ster



Ja :c

Maar ben blij dat je terug bent! ;D

Jeah me to xd ookal ga k woensdag wss weer weg xD

Tssk. Wees tenminste terug voor GotG ;-;
Anoniem
Popster



Maar ben blij dat je terug bent! ;D

Jeah me to xd ookal ga k woensdag wss weer weg xD

Tssk. Wees tenminste terug voor GotG ;-;

GotG?? 
Ik ga wss van woensdag t/m zondag xd 
Lix
YouTube-ster



Jeah me to xd ookal ga k woensdag wss weer weg xD

Tssk. Wees tenminste terug voor GotG ;-;

GotG?? 
Ik ga wss van woensdag t/m zondag xd 

GUARDIANS OF THE GALAXY woot
Anoniem
Popster



Tssk. Wees tenminste terug voor GotG ;-;

GotG?? 
Ik ga wss van woensdag t/m zondag xd 

GUARDIANS OF THE GALAXY woot

Oh haha xd wanneer komt die in de bios dan?? :x 
Lix
YouTube-ster



GotG?? 
Ik ga wss van woensdag t/m zondag xd 

GUARDIANS OF THE GALAXY woot

Oh haha xd wanneer komt die in de bios dan?? :x 

14 augustus ;-;
Anoniem
Popster



GUARDIANS OF THE GALAXY woot

Oh haha xd wanneer komt die in de bios dan?? :x 

14 augustus ;-;

Oh dat duurt nog wel ff n_n dan ben k er wel weer xd

Lix
YouTube-ster



Oh haha xd wanneer komt die in de bios dan?? :x 

14 augustus ;-;

Oh dat duurt nog wel ff n_n dan ben k er wel weer xd

You better be ;P
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld
Pagina: | Volgende | Laatste