Hier komen de laatste 3 forum topics
te staan waarop je hebt gereageerd.
0 | 0 | 0 | 0 | 0
0%
+ Plaats shout
Sheepypie
ik dacht ik plaats maar eens iets hier zo want ja moet toch iets te doen hebben
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? Klik hier om een gratis account aan te maken.

> Sluiten
Helper
12 van de 24 sterren behaald

Forum

Game < Virtual Popstar
Om 23:00 uur op vakantie-modus!
Toothless
Wereldberoemd



Ik ga om 23:00 uur op vakantie-modus tot donderdagavond. Morgen vertrekken we al om 6:50 en daarvoor moeten we nog alles regelen en zo. Als ik nog online ben, is dat via mijn andere account 'pyjamaatje'. Omdat ik namelijk niet zeker ben of ik nog online kan komen, kan ik het er niet op wagen om hem morgen pas op vakantie-modus te doen.

Doeg! Heel misschien spreek ik een aantal van jullie vannacht nog even, maar denk niet dat er dan veel online zijn dus voor alle andere nu alvast doei xx Geniet van de dagen en ik spreek jullie gauw! Misschien kan ik af en toe via 'pyjamaatje' een foto uploaden, maar dat hangt van de internetkwaliteit daar af.

Tot donderdagavond/vrijdag! Ik weet niet hoe laat we donderdag terug zijn, dus kan zijn dat ik pas vrijdag weer online ben. Liefs, xx
Alessa
Popster



Doei heb je je doel bereikt
Toothless
Wereldberoemd



Doei heb je je doel bereikt

Ja, gelukkig wel :d
Anoniem
Straatmuzikant



Hopelijk krijg je een leuke vakantie
Als je vanavond op vp komt ben ik er
Alessa
Popster



Doei heb je je doel bereikt

Ja, gelukkig wel <img src='/layout/nl/images/smileys/lol.png' alt=':d'>

Leuk en gefeliciteerd en veel plezier waar je ook naartoe gaat
Toothless
Wereldberoemd



Hopelijk krijg je een leuke vakantie
Als je vanavond op vp komt ben ik er

Oeh, leuk! 
Anoniem
Straatmuzikant



ahw 23:00 :-(
Toothless
Wereldberoemd



Doeg. x
Alessa
Popster



Bye have fun
Toothless
Wereldberoemd



De vakantie is geboekt!

Deze gaat in op 21-07-2014 02:09 woot
Plaats een reactie
Reageer
Om nieuwe berichten te laden: ingeschakeld