Toothless schreef:
Ik ga om 23:00 uur op vakantie-modus tot donderdagavond. Morgen vertrekken we al om 6:50 en daarvoor moeten we nog alles regelen en zo. Als ik nog online ben, is dat via mijn andere account 'pyjamaatje'. Omdat ik namelijk niet zeker ben of ik nog online kan komen, kan ik het er niet op wagen om hem morgen pas op vakantie-modus te doen.
Doeg! Heel misschien spreek ik een aantal van jullie vannacht nog even, maar denk niet dat er dan veel online zijn dus voor alle andere nu alvast doei xx Geniet van de dagen en ik spreek jullie gauw! Misschien kan ik af en toe via 'pyjamaatje' een foto uploaden, maar dat hangt van de internetkwaliteit daar af.
Tot donderdagavond/vrijdag! Ik weet niet hoe laat we donderdag terug zijn, dus kan zijn dat ik pas vrijdag weer online ben. Liefs, xx
Ik ga om 23:00 uur op vakantie-modus tot donderdagavond. Morgen vertrekken we al om 6:50 en daarvoor moeten we nog alles regelen en zo. Als ik nog online ben, is dat via mijn andere account 'pyjamaatje'. Omdat ik namelijk niet zeker ben of ik nog online kan komen, kan ik het er niet op wagen om hem morgen pas op vakantie-modus te doen.
Doeg! Heel misschien spreek ik een aantal van jullie vannacht nog even, maar denk niet dat er dan veel online zijn dus voor alle andere nu alvast doei xx Geniet van de dagen en ik spreek jullie gauw! Misschien kan ik af en toe via 'pyjamaatje' een foto uploaden, maar dat hangt van de internetkwaliteit daar af.
Tot donderdagavond/vrijdag! Ik weet niet hoe laat we donderdag terug zijn, dus kan zijn dat ik pas vrijdag weer online ben. Liefs, xx


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20

