Roseberry schreef:
hoeveel ik eigenlijk wel niet geleerd heb in de tijd dat ik op VP zit.
Mijn lay-outs zijn verbeterd. Eerst kon ik totaal niet designen en nu een beetje. Naar mijn mening kan ik iets beter schrijven dan eerst. Ik ben er achter gekomen dat ik YT-filmpjes kan maken. En ik heb allemaal handige tips en tricks ontdekt en gekregen. Tja, ik ben daar best blij mee. :3
hoeveel ik eigenlijk wel niet geleerd heb in de tijd dat ik op VP zit.
Mijn lay-outs zijn verbeterd. Eerst kon ik totaal niet designen en nu een beetje. Naar mijn mening kan ik iets beter schrijven dan eerst. Ik ben er achter gekomen dat ik YT-filmpjes kan maken. En ik heb allemaal handige tips en tricks ontdekt en gekregen. Tja, ik ben daar best blij mee. :3


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20