Riraito schreef:
5 min bedenk worden altijd met open armen ontvangen en dan doet iedereen mee, terwijl als ik serieus nadenk over een onderwerp en dat goed uitwerk, er bijna niemand mee doet... Waar ging het mis?? ;-;
5 min bedenk worden altijd met open armen ontvangen en dan doet iedereen mee, terwijl als ik serieus nadenk over een onderwerp en dat goed uitwerk, er bijna niemand mee doet... Waar ging het mis?? ;-;


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


20