Zhanina schreef:
Ja ik stop, het is een lang verhaal maar ik vind VP echt niet meer zo leuk, men account verwijder ik niet, moest ik ooit eens bekeer krijgen ofzo. Jullie zullen ook wel merken dat ik echt onactief was de laatste 7 dagen, ik heb gewoon echt veel problemen + VP word saai enzo. Ik verkoop ook men gb en wat ik ervan krijg geef ik aan men bff's en mensen die er echt voor me zijn geweest en win actie's enzo
Byee xxxx
Ik verkoop niet alles!
Als je iets wilt kopen mail me even!
Ja ik stop, het is een lang verhaal maar ik vind VP echt niet meer zo leuk, men account verwijder ik niet, moest ik ooit eens bekeer krijgen ofzo. Jullie zullen ook wel merken dat ik echt onactief was de laatste 7 dagen, ik heb gewoon echt veel problemen + VP word saai enzo. Ik verkoop ook men gb en wat ik ervan krijg geef ik aan men bff's en mensen die er echt voor me zijn geweest en win actie's enzo
Byee xxxx
Ik verkoop niet alles!
Als je iets wilt kopen mail me even!


0
0
0
0
0
Om mee te kunnen praten op het forum dien je ingelogd te zijn.Nog geen account? 


18


45 cr
30 cr
30 cr
45 cr
12 cr
85 cr
35 cr